با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیماران هپاتیتی در پایگاه شماره۴شهری ایرانشهر به صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۲۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:  سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با هدف غربالگری بیماران هپاتیتی و ریشه کن کردن این بیماری بیماران هپاتیتی در پایگاه شماره 4 شهری شهرستان ایرانشهر به صورت رایگان ویزیت شدند.
 
وی افزود: تعداد 190 نفر از بیماران هپاتیتی توسط پرفسورعلویان و دکتر ابیضی و دکتر شرفی در مرکزشماره ۴ شهری ایرانشهر ویزیت  و از ۱۵۴ نفرنمونه pcr انجام شد.
 
کمیلی بیان کرد: دارو تنوفوویربرای ۳ ماه به بیماران ویزیت شدهاهدا شد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این راستا 73 بیمار  در چابهار ویزیت از 61 نفر نمونه گیری انجام شده است.
 
این مسئول ادامه داد: تعداد 45 بیمار در نیکشهر ویزیت و از تعداد 39 نفر نمونه گیری انجام و در شهرستان زاهدان 145 نفر ویزیت و از 98 بیمار نمونه گیری شده است که در مجموع  453 بیمار ویزیت و از 352 بیمار هم نمونه گیری انجام شده است.
 
کمیلی در پایان خاطر نشان کرد: 35 میلیون و 200 هزار و 855 ریال داروی رایگان توزیع و 50 نفر هر بسته دارویی به ارزش 570000 ریال برای مصرف 3 ماه بیماران اهدا شده است.
ارسال نظرات