سردار بابازاده گفت: رسانه های کشور بویژه صدا و سیما در راستای تبیین اهداف و ارزش های نظام جمهوری اسلامی و پوشش فعالیت ها خدمات بسیج به مردم در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۷۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
سپاه و بسیج در شرایط سخت کشور در کنار مردم است/رسانه ها برای تببین اهداف و ارزش های انقلاب تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل که در سپاه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در چهلمین سالروز تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفته ایم که برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار "چهل سال خدمت، ایثار و شهادت" از ۳۰ آبان سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج برای جامعه عمل پوشاندن به منویات و راهبرد‌های مقام معظم رهبری تلاش می‌کند، افزود: بسیج در ۲۲ قشر مختلف سازماندهی شده و در کنار مردم در تبیین اهداف نظام به عنوان موتور متحرکه کمک می‌کنند و امروز نیاز است رسانه‌های کشور با هنر خود باور‌ها و خدمات بسیج و سپاه به نمایش بگذارند چرا که بسیج و سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است و این کار جزو اولویت‌های سپاه و بسیج به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رسانه های کشور بویژه صدا و سیما در راستای تبیین اهداف و ارزش های نظام جمهوری اسلامی و پوشش فعالیت ها خدمات بسیج به مردم در جامعه تلاش کنند.

بابازاده با بیان اینکه نباید اجازه داد و یادو خاطره شهدا از اذهان پاک شود و بایستی برای شناسان راه شهدا و وصایای شهدا به مردم تلاش کرد، تاکید داشت: برای شناساندن برنامه‌های بسیج، کار‌های شاخص سپاه و بسیج، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، اردو‌های جهادی و راهیان نور، پیشرفت و آبادانی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم اخبار این مجموعه در رسانه‌های ملی و سایر رسانه‌ها به صورت برنامه‌های ابتکاری پوشش داده شود.

وی با بیان اینکه شهدا راه حق را به ما نشان دادند و جانشان را در کف دستشان گرفته و برای دفاع از میهن اسلامی، دین و اسلام جانفشانی کردند فلذا امروز وظیفه ما در قبال کار شهدا سنگین است.

بابازاده گفت: صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در طول سال برنامه‌های سپاه و خدمات بسیج را به صورت کیفی پوشش می‌دهد و ما از این تلاش شبانه روزی مجموعه رسانه صدا و سیما در مرکز استان اردبیل قدردانی می‌کنیم، اما برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج بسیار فراتر است و باید برای پوشش این برنامه‌ها بیش از پیش تلاش کرد.

سردار جلیل بابازاده خاطر نشان کرد: دشمنان امروز به دنباله رخنه در باور‌ها و اعتقادات مردمی و جوانان است فلذا باید همگان هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود در جامعه کنونی کشور دست یابد.
ارسال نظرات