سید ساجد یعقوبی
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل:
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: بسیج با حضور مقتدرانه در جامعه حلال مشکلات است و در حفاظت و صیانت از درستاور‌های انقلاب و صحنه‌های اجتماعی، سازندگی و محرومیت زدایی در کنار مردم است.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۸۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

بسیج با حضور مقتدرانه در جامعه حلال مشکلات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ملا احمدی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل که در سپاه اردبیل برگزار شد، با تبریک ایام هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با حضور مقتدرانه در جامعه حلال مشکلات است و در حفاظت و صیانت از درستاورهای انقلاب و صحنه های اجتماعی،سازندگی و محرومیت زدایی در کنار مردم است.

وی افزود: امروز بسیج در عرصه های اقتصادی، جهادی،محرومیت زدایی، پیشرف و آبادانی، راهیان نور، رزمی و نظامی پیش رو و فعال است که این فعالیت های مردمی در رونق اقصتاد کشور بسیار موثر می باشد فلذا صدا و سمای مرکز استان اردبیل  با تمام توان برای پوشش برنامه های بسیج تلاش خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز دشمن از هر نقطه ضعفی علیه کشور سوء استفاده می کنند و با توطئه ها و عملیات های روانی علیه کشور و مردم می خواهد ملت در پای انقلاب نایستند اما مانیز در مقابل توطئه های آنها نباید سکوت کنیم و با بایستی به صورت شبانه روزی برای تبیین اهداف انقلاب و نظام تلاش کنیم.

ملا احمدی گفت: صدا و سیما در طول سال با حفظ روحیه بسیج و اشاعه روحیه ایثار و مقاومت و شهادت و بیان منافع و اهداف انقلاب است که به صورت خلاقانه و جدی پیش می رود. 

 

 

ارسال نظرات