سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
حجت الاسلام فیاضی گفت: توطئه های دشمنان با عمکرد صحیح رسانه ای و تبیین اهداف و آرامان های انقلاب خنثی می شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۸۹۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

توطئه های دشمنان با تببین اهداف و آرامان های انقلاب خنثی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل که در سپاه اردبیل برگزار شد، با تبریک ایام هفته بسیج اظهار داشت:امروز دشمنان با دیدن درایات و راهبردهای مقام معظم رهبری که که همان آرامان های امام راحل است به استیصال رفته اند.

وی  با بیان اینکه توطئه های دشمنان با عمکرد صحیح رسانه ای و تبیین اهداف و آرامان های انقلاب خنثی می شود، تصریح کرد: ما از عمکرد مثبت صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در رساتیا اهداف و ارزشهای الهی در طول سال و پشش برنامه های سپاه و بسیج قدردانی می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه رکن اصلی سپاه و بسیج محرومیت زدایی است، گفت: سپاه و بسیج از اول مردمی بوده و برگرفته از دل مردم است و مردم نیز همان سپاه و بسیج هستند و این مجموعه انقلابی همیشه در کنار مردم خواهد بود و در شرایط سخت و بحرانی کشور از هیچ تلاشش دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ جنگ رسانه ای و روانی است، دشمنان تمام توان خود را برای جنگ روانی گذاشته و با ظهور امپراطوری رسانه ای و جنگ روانی برای تضعیف انقلاب و انگیزه های معنوی تلاش می کنند و برای مقابله با این نقشه های شوم بصیرت و معنویت افزایی نیاز است.

ارسال نظرات