مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) مأموریت بسیج و سپاه را حفظ انقلاب اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت:‌ نیروهای بسیجی در کنار افزایش سطح معرفتی خود می‌بایست برای حل بسیاری از مشکلات کشور و مردم همواره حضوری فعال در تمام حوزه‌ها به ویژه در عرصه سیاسی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۱۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام  فرهاد رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع)  محمد شهر در گفتگو با بسیج اظهار داشت:‌ بسیج ظرفیت بالایی برای اثرگذاری در بسیاری از ابعاد مهم جامعه را دارد به‌طوری که حضور آنان در مسائل سیاسی و نقد عملکرد مسئولان بسیار راه‌گشا است.

مأموریت بسیج و سپاه را حفظ انقلاب اسلامی است

وی عنوان کرد:‌ پایه و اساس تشکیل انقلاب اسلامی ایران مسائل فرهنگی و توجه به امورات مهم این بخش است و بسیج و سپاه نیز به عنوان نهادهایی انقلابی برای پاسداشت آرمان‌ها و اهداف نظام به فرمان امام راحل پایه‌ریزی شدند.

فرهاد رضا زاده با بیان اینکه حفظ ارزش‌هایی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند بر عهده سپاه و بسیج است تصریح کرد: اگر در تفکر بسیجی بعد معنویت و تقوای لازم وجود نداشته باشد بدون شک ایستادگی در برابر دشمنان نظام و نقشه‌های پیچیده آنان میسر نمی‌شود.

 وی  مأموریت بسیج و سپاه را حفظ انقلاب اسلامی اعلام کرد و خاطر نشان کرد :‌ نیروهای بسیجی در کنار افزایش سطح معرفتی خود می‌بایست برای حل بسیاری از مشکلات کشور و مردم همواره حضوری فعال در تمام حوزه‌ها به ویژه در عرصه سیاسی داشته باشد.

 

خبرنگاربسیجی : سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها