مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

نخستین رویداد استارت‌آپی بسیج در گیلان برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: نخستین رویداد استارت‌آپی بسیج به‌منظور تولید محتوای دیجیتال در رابطه با موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی از ۲ تا ۴ آذرماه در استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۲۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از رشت، سجاد ستوده صبح امروز در نشست خبری "نخستین رویداد استارت‌آپی" بسیج در سالن اجتماعات سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت  اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس بسیج، برای نخستین بار در سطح استان گیلان نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان مجازی بسیج طراحی و اجرا خواهد شد. 

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به هدف برگزاری این رویداد گفت: ایجاد بسترهای لازم در زمینه بروز استعدادهای بسیجیان در حوزه فناوری‌های دیجیتال و ایجاد بستر مناسب در حوزه تولید محتوای فاخر در موضوعات دیجیتال و تکنولوژی‌های جدید و ایجاد بستر جهت حمایت از ایده‌های خلاقانه فعالان فضای مجازی است.

وی از برگزاری این رویداد از 2 تا 4 آذرماه در سطح استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش فناوری‌های نوین و میزان استفاده مردم از آنها در طول سال‌های گذشته شاهد تولید محتوای مختلف توسط سازمان‌ها بودیم و با توجه به خلاء جدی در موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی، تصمیم گرفتیم بستری فراهم کنیم تا گروه‌های توانمند بسیج در حوزه تولید محتوا با هم رقابت کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان افزود: تلاش برای جهت‌دهی به توانمندی و تخصص فنی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، اپلیکیشن و نرم افزار اندرویدی و بازی‌های اندوریدی مدنظر ما است که از 2 آذر این رویداد آغاز می‌شود و تیم‌های پذیرفته‌شده 48 ساعت فرصت دارند موضوعاتی که به‌صورت آنلاین به آنان اعلام می‌کنند را تولید و ارائه کنند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال شناخت ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه در موضوعات فرهنگی هستیم گفت: قصد داریم در این رویداد از ایده‌ تیم‌های مختلف استفاده کنیم و این رویداد بستری را فراهم می‌کند تا همه افراد ایده‌های خلاقانه خود را به نمایش بگذارند و ما نیز بستری جهت حمایت از آنان را فراهم می‌کنیم و این طرح‌ها با کمک مجموعه بسیج به مرحله کاربردی نیز می‌رسند.

ستوده با اشاره به اینکه در حوزه فناوری‌های نوین چند اصل را در سطح کشور دنبال می‌کنیم خاطرنشان کرد: پرداختن به ایده‌های خلاقانه که بتواند بستری برای ایجاد کسب و کار در عرصه بسیج فراهم کند و فراهم کردن بستر برای حمایت از ایده‌های خلاقانه که هم آورده اقتصادی برای این افراد داشته باشد و هم با جذب مخاطب خلاءهای موجود در این رابطه را برطرف کند.

نماینده مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: این رویداد برای نخستین بار در سطح استان گیلان اجرا می‌شود و هدف آن آشنایی با ایده‌ها و تیم‌های قوی از نیروهای ارزشی استان بوده و قصد داریم بستری فراهم کنیم که هیچ ایده‌ای در استان فعال نباشد مگر آنکه در این رویداد شرکت کند.

محمود درخشان با بیان اینکه ثبت‌نام در این رویداد از صبح روز گذشته آغاز شده و تا 2 روز دیگر ادامه دارد گفت: هر تیم بایستی متشکل از حداقل 3 فرد توانمند در حوزه‌های مربوطه باشد و نو بودن و کیفیت داشتن ایده‌ها از نکات مهم شرکت در این رویداد است و افراد پذیرفته شده رأس ساعت 9 صبح 4 آذرماه بایستی محصولات خود را در برابر داوران متخصص ارائه کنند.

وی بیان کرد: تیم‌های برتر شرکت‌کننده در این رویداد ضمن دریافت جوایز نقدی نفیس، امکان حضور در دومین رویداد متمرکز کشوری را خواهند داشت که این موضوع قطعاً نکته مثبتی در این زمینه است و از تیم‌های حاضر در این رویداد نیز در پروژه‌های مربوطه دعوت به همکاری می‌شود‌.

نماینده مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان عنوان کرد: محل برگزاری این رویداد یکی از سالن‌های ورزشی رشت است که متعاقباً اعلام می‌شود و هیچ‌گونه محدودیت سنی برای شرکت در آن وجود ندارد و با توجه به عدم استقبال خوب خواهران برای ثبت‌نام در این رویداد، فعلاً این مسابقات مختص آقایان است.

به گزارش بسیج، مهمانان کشوری در این همایش به‌صورت ویدیو کنفرانس شرکت می‌کنند و آدرس Event.gilshamsa.com و آیدی Gilevent در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شماره تماس 09300577058 از راه‌های ارتباطی برای شرکت در این رویداد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات