فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آرامش و امنیت حاکم بعد از اعلام سهمیه بندی سوخت توسط دولت در جای جای نقاط استان خبر داد و گفت: تا کنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در این رابطه در استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۳۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رصد مستمر آشکار و پنهان کلیه جایگاه‌های توزیع سوخت در استان از زمان اجرای طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت تا کنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی در این رابطه در استان گزارش نشده است.

وی افزود: تا این لحظه با رصد فضای عمومی با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری و آمادگی کامل ماموران انتظامی تاکنون حتی کوچکترین مورد سوء استفاده توسط معاندین نداشته ایم و امنیت و آرامش کامل در استان ساری و جاری است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر نظارت مستمر بر جایگاه‌های سوخت، اذعان داشت: بر اساس دستور العمل‌های ارسالی و مصوبات جلسه قرارگاه امام علی تمهیدات لازم برای عدم وقفه در ارائه خدمت و تحویل به موقع سوخت به مردم و رانندگان اندیشیده شده است.

جعفری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از منابع انرژی بخصوص نفت و گاز فراوان برخوردار است، یادآور شد: همواره دغدغه خود مردم و مسؤولان استفاده به نحو شایسته از این ذخائر و حفظ آن برای نسل‌های آینده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم مراقب سوء استفاده دشمنان از سهمیه بندی بنزین باشند، اظهار داشت: شهروندان هرمزگانی هرگونه اخبار را از منابع و سایت‌های موثق و معتبر رصد کرده و از انتشار اخبار خلاف واقع و کذب اجتناب کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همت و تلاش جمعی سایر فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی در سطح استان گفت: مردم فهیم، ولایی و دریادل استان همواره در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت یار و حامی پلیس بوده و به خوبی فرزندان و خادمان خود را در نیروی انتظامی در تولید امنیت ترافیکی، انتظامی و اجتماعی یاری می‌کنند که این همکاری خوب و شایسته مردمی قابل تحسین است.

ارسال نظرات