با حضور گردان‌های بیت المقدس ناحیه مهریز:
رزمایش گردان‌های بیت المقدس به همراه صبحگاه مشترک بسیجیان و مسئولین شهرستان در محل اردوگاه قدس شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۷۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، رزمایش ۲ روزه بیت الی بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج مهریز با حضور پرشور بسیجیان شهر این شهرستان در محل اردوگاه قدس شهرستان مهریز برگزار شد.
سرهنگ علی اصغر سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در صبحگاه مشترک این رزمایش بیان داشت: به مناسبت چهل سالگی بسیج رزمایش الی بیت المقدس بسیج با حضور ۳ گردان در شهرستان مهریز آغاز میشود.
وی با اشاره به اینکه شعار این رزمایش "۴۰ سال مردم یاری، امنیت و خدمت" است، گفت: اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش، تقویت روحیه نیرو‌ها و ارزیابی آموزش‌های صورت گرفته، تقویت سازمان و نمایش اقتدار و همچنین سنجش و ارتقاء توان و آمادگی رزم گردان‌ها. سطح توانمندی رزمی گردان‌های بسیج، نظامند شدن نیرو‌ها و مردمی کردن دفاع از جمله اهداف رزمایش‌های سالانه است خواهد بود و مهمترین اهداف این رزمایش ماموریت دفاع و به ویژه دفاع مردمی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی و تمرین آمادگی جسمانی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز یادآور شد: در این رزمایش ماموریت اصلی با گردان‌های رزمی خواهد بود، و گردان‌های شرکت کننده در رزمایش امروز حراست از اماکن مهم و حساس و برپایی ایستگاه ایست و بازرسی در معابر وصولی شهر را تمرین خواهند کرد و با حضور ۱ گردان، با ماموریت امنیتی، دفاعی ادامه پیدا می‌کند.
فرمانده قرارگاه امام هادی (علیه السلام) در پایان از مساعدت و همراهی همه مسئولین بسیجی، امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار محترم و فرمانده محترم نیروی انتظامی که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن رزمایش الی بیت المقدس مساعدت و همکاری نمودند تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی امام جمعه محترم مهریز ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) وامام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: بسیجیان باید برای خنثی کردن فتنه‌های دشمن، بصیرت، اخلاق و معنویت خود را تقویت کنند ودر ادامه به شرح حدیثی از پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم) پرداخت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات