همایش «آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد»در مازندران در برگزار شد
همایش سی و نهمین سالروز آزادسازی سوسنگرد با عنوان همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت پیش از ظهر امروز در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۰۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه شهرستان بابل در این همایش یادآوری صحنه های بزرگ در هشت سال جنگ تحمیلی را لازمه ترویج فرهنگ جهاد اسلامی دانست و گفت که جمهوری اسلامی ایران میراث دار فرهنگ جهاد اسلامی است و باید همواره به آن در همه حوزه ها اهتمام جدی شود.

حجت الاسلام حسن روحانی با بیان این نکته که ایمان عنصر فرهنگ جهاد اسلامی است، افزود: در سال های اخیر به دلیل بی توجهی به مقوله فرهنگ جهاد اسلامی شاهد صعود اعتلا به انحطاط هستیم.

امام جمعه شهرستان بابل در این باره گفت:امروز غفلت های بزرگ در حوزه فرهنگ سبب شده است تا شاهد آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم و معتقدم اگر به فرهنگ جهاد اسلامی رجوع کنیم می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم.

وی مشارکت رزمندگان مازندران در حصر سوسنگرد و مشارکت مردم این خطه در باز سازی را نمونه وجود ظرفیت جهاد اسلامی دانست و تصریح کرد: همواره ظرفیت های بزرگی در دل مردم ایران وجود دارد که باید با مدیریت صحیح و صد البته کارشناسی بروز و عملی شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام روحانی با اعلام این که امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری نیز همواره با درایت مدیریتی و صد البته با پشتیبانی ملت توانستند ظرفیت فرهنگ جهاد اسلامی را مدیریت کنند ، اظهار داشت: مازندران در دفاع از حریم اهل بیت ( ع ) نیز پیشگام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها