بابایی بسیجی برتر علمی در گفتگو با بسیج:

بسیج ذخیره راهبردی انقلاب اسلامی/نخبگان با هم اندیشی عملی به مردم را یاری دهند

نخبه برتر علمی کمیجانی گفت: نخبگان باهم اندیشی عملی با یکدیگر تصویرسازی های درست از انقلاب را طراحی و مردم را یاری دهند.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۰۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی از کمیجان؛ محمد بابایی نخبه علمی شهرستان کمیجان در گفتگو با بسیج گفت: تأکیدات امام خامنه ای بر روی مسائل و مشکلات مسئولیت بزرگی برای نخبگان جامعه ایجاد می‌کند،متأسفانه در یک جنگ تمام عیار دشمن به تمام توان خود به میدان آمده و در حال حاضر تصویرسازی غلط از جمهوری اسلامی است.

این فعال علمی افزود: تصویرسازی غلط علیه واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای به دست آمده، تلاش برای تقلیل دادن و تحقیر دستاوردهای کشور و از سوی دیگر بزرگ‌نمایی و اغراق درباره‌ی قدرت و موقعیت توهمی خودشان است.

بابایی تأکید کرد:مقام معظم رهبری(حفظه الله) وظیفه برخورد با دشمنان را ویژه مسئولین خطاب نداستند و برخورد با این آرایش سنگین جنگی مخصوصا در حوزه اقتصاد و رسانه را ویژه همه مردم به خصوص نخبگان دانستند.

این بسیجی برتر ادامه داد: اگر در جنگ رسانه ای هر شهروند به عنوان یک رسانه انقلابی دستاوردهای انقلاب را تبیین کند می تواند جهت گیری خوبی در کشور برای انقلاب ایجاد کند.

وی بیان داشت: در دفاع مقدس یک بسیج عمومی ایجاد شد و همه خالصانه وارد میدان شدند و از هویت ملی و دینی خودشان دفاع کردند،امروز هم دشمنان ملت ایران برای زمین زدن هویت های دینی و ملی متحد شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در درجه اول نخبگان باید در هم اندیشی با یکدیگر تصویرسازی های درست از انقلاب را طراحی کنند،با اقتصاد مقاومتی خود و سند چشم اندازی که طراحی شده است باید این تصویر ساخته شود.

وی در پایان تأکید کرد: در درجه بعدی باید تصاویر درست از انقلاب و در واقع دست آوردهای انقلاب در این چهل ساله که از کجا به اینجا رسیدیم را به نحو صحیح به اطلاع مردم برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار