هیأت اندیشه ورز طلاب و روحانیون استان برگزار شد؛
به منظور تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، هیأت اندیشه ورز طلاب و روحانیون استان در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه سپاه استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۰۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این جلسه گفت: این بیانیه به مثابه نقشه راه آینده کشور است و اجرای مفاد آن به عنوان شاکله اصلی پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: از جمله مباحثی که در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب باید به آن پرداخته شود مبحث دشمن شناسی و مرزبندی بادشمن به عنوان یک مسأله مهم و دارای ابعاد دینی و سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان تأکید کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری حساسیت و برنامه ریزی و جدیت مسئولین بر مسأله دین و دینداری است که اگر این امر واقعا اجرا گردد شاهد تأثیرات بسیار زیادی در کلان دنیای اسلام و تفهیم و ترویج مبانی اسلام خواهیم بود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در پایان گفت: باید با کمک به همدیگر در ارائه نظرات کارشناسی و جمع بندی آن بتوانیم هر چه بهتر در راستای اجرای مفاد این بیانیه گام برداریم.

ارسال نظرات