خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم:

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم با اشاره به مسابقه تیم‌ها در ۴۸ ساعت، گفت: نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان قم در سه محور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۳۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور در گفتگویی با اشاره به رزمایش دو روز بسیج، اظهار داشت: رزمایش فضای مجازی که به عنوان هفته بسیج در نظر گرفته‌شده است در ۳۱ استان به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:این رزمایش در سه محور انیمیشن، بازی موبایل و اپلیکیشن موبایل از دوم تا چهارم آذر ماه برگزا خواهد شد.
 
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم با اشاره به بخش انیمیشن، گفت: در این بخش تیم‌های شرکت کننده می‌توانند انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت، موشن گرافیک و... فعالیت کنند.
 
وی افزود: رزمایش با دستور سرلشکر باقری آغاز خواهد شد و تیم‌ها به مدت ۴۸ ساعت بر روی موضوعی که در زمان شروع به ان‌ها اعلام خواهد شد مسابقه خواهند داد.
 
تناور با اشاره به تقدیر از رتبه‌های برتر، عنوان داشت: بیشتر تیم‌های ثبت نام کننده جوان و نوجوان هستند و دانش آموزان استقبال بیشتری از این رویداد دارند.
 
وی اضافه کرد: در این رویداد ملی و استانی، استعداد‌های برتر درزمینهٔ ایده پردازی و تولید محتوا در فضای مجازی شناسایی و شرایط لازم برای حمایت از آنان از سوی مسئولان فراهم خواهد شد.
 
مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج قم در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار