مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان خبر داد:

رسیدگی به تخلفات صنفی با قید فوریت در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: تخلفات واحدهای تولید، عرضه و توزیع در بخش کالا و خدمات توسط دستگاه‌های نظارتی استان گیلان نظیر تعزیرات حکومتی به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و رأی نهایی ظرف یک هفته به مردم اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۲۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد نظارتی رسیدگی به تخلفات و پرونده‌های شکایت از واحدهای متخلف را در دستور کار خود قرار داده است عنوان کرد: برای مبارزه و برخورد فوری و جدی با عوامل گران‌فروشی و افزایش هرگونه قیمت کالاهای اساسی مردم آمادگی کامل داریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از تعامل چندجانبه و مطلوب اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان با دیگر سازمان‌ها و مجموعه‌های استان نظیر سازمان صمت و اتاق اصناف سخن گفت و تصریح کرد: اگر در این برهه حساس از زمان کسانی برای سود و منفعت شخصی خود بخواهند سوءاستفاده‌ای انجام دهند بازرسان تعزیرات حکومتی گیلان سریعاً با آنان برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در گیلان بدون همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌های مرتبط استان نمی‌تواند در اجرای برنامه‌های خود موفقیت زیادی کسب کند اظهار داشت: شهروندان و مردم استان گیلان برای ارائه شکایات و یا جهت با خبر شدن از نتایج پرونده‌ها می‌توانند به سامانه‌های شبانه‌روزی 135 و 3000135 مراجعه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اعمال گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی این دستگاه با سازمان صمت و اتاق اصناف را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در همین‌جا به عموم مردم و شهروندان گیلانی قول می‌دهیم پرونده‌های شکایت آنان از واحدهای صنفی در کمترین زمان ممکن بررسی شده و نتیجه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انصاری همکاری و مشارکت آحاد مردم برای کنترل بازار و مبارزه با عوامل سودجو را به‌ویژه در این برهه حساس زمانی امری لازم و ضروری قلمداد کرد و گفت: مطمئناً با اقدام فوری دستگاه‌های نظارتی و با هوشیاری مردم عرصه بر متخلفان تنگ می‌شود و شاهد آرامش و پایداری ثبات در سطح بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار