مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان:

افراد فریب خورده را باید تلاش کنیم تا از جهالت و لجاجت بیرون آوریم/ اقدامات خرابکارانه در ایران و ممالک اسلامی توسط آموزش دیدگان و حقوق بگیران صهیونیست و استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان گفت: افراد واضح الفساد و اغتشاش گران مزدور منافقین همواره مورد حملات کوبنده این ملت قرار گرفته اند ولی با همه این اوصاف بعضی از افراد فریب خورده را باید تلاش کنیم تا از جهالت و لجاجت بیرون آوریم و مسیر حق و صحیح را برایشان بنمایانیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۲۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در خصوص مسائل پیش‌آمده در کشور پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اظهار داشت: دو جریان ولایت در عالم وجود دارد یکی ولایت الهی است و دیگری ولایت اولیاء طاغوت و شیاطین و پرچمداران طغیان و استکبار بر خداست.

محمدی افزود: انسانی که از محیط ولایت خداوند خارج شود وارد محیط ولایت استکباری و دستگاه شیطان می شود و مردم عزیز ما خوب می دانند که بنا به فرموده امام راحل و تأکید رهبری فرزانه و تأیید ملت بزرگ ایران آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان در شیطنت خود از هر روشی استفاده می کند تا روح معنویت و صفا و آرامش را از پیوستگان به خداوند بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: گرچه این شیطان پلید برای این که انسان را از ولایت خدا خارج کند به او وعده های پوچ و واهی و خودمداری می دهد ولی همه این وسوسه ها برای این است که ما را از مدار انقلاب و ولایت مطلقه فقیه خارج کنند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان افزود: مردم شریف ایران اسلامی همواره با ادب بوده اند یعنی رفتار با متانت و همراه باوقار و سراسر شکوه و جلال که در برابر چشم جهانیان از خود نشان داده اند این ملت در طول مسیر انقلاب در عین این که صحبت از گرانی ، وضع نابسامان معیشتی ، طغیان گری ، اشاعه فحشا ، قتل ها و غارت های منفاقین و آمریکا و ایادی آن می کنند ولی در بیان و برخورد از حالت وقار و رفتار شکوهمندانه خارج نمی شوند و آنچه در سراسر شعارها و راهپیمایی ها و برخوردات این مردم عزیز وجود دارد سراسر عزت و به کارگیری منطق و اثبات حقانیت و حرکت بر محور منویات رهبر معظم انقلاب است.

محمدی ادامه داد: البته افراد واضح الفساد و اغتشاش گران مزدور منافقین همواره مورد حملات کوبنده این ملت قرار گرفته اند ولی با همه این اوصاف بعضی از افراد فریب خورده را باید تلاش کنیم تا از جهالت و لجاجت بیرون آوریم و مسیر حق و صحیح را برایشان بنمایانیم.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان گفت: قیام مردم ایران در سال ۵۷ نقطه عطفی در تاریخ ایجاد کرد و زنگ خطر را به صدا در آورد به همین جهت این قیام با هیچ قیامی قابل مقایسه نیست و در این قیام هرگزرنگ و بوی قدرت طلبی و مال اندوزی و یا خون ریزی و یا حتی راه اندازی اغتشاش هدف نبوده است آنچه هدف بوده بازگرداندن اسلام به مسیر اصلی آن بوده است.

محمدی اذعان داشت: همان طور که امام حسین (ع) کشتی نجات در طوفان های ناگوار روزگار بود امروز نیز فرزند صالحش رهبر عزیز و بزرگوار ما همان گونه است بدین معنا که هر گاه جامعه گرفتار بحران دینی ، اجتماعی و اختلاف طبقاتی و فتنه ها گردد رهنمودها و رهبری های آن فرزانه و کلام نافذ ایشان نجات بخش است.

وی افزود: در شرائط کنونی که همه جهان غرب به همراه مزدورانشان کمر همت بسته اند تا این انقلاب و آرمان هایش را که منشأ همه بیداری های اسلامی شده ، در هم بکوبند ، سخنان و فرامین رهبر انلاب اسلامی برای اصلاح ، فوق العاده کاربرد دارد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان گفت: این انقلاب نه تنها در سال ۵۷ بلکه در شرائط فعلی که مقدسات اسلامی و جوانان همواره مورد تهاجم فرهنگ غرب قرار می گیرند ، اهمیتش چندین برابر می شود ؛ برای اینکه اولا : این انقلاب یک انقلاب عادی نبود بلکه نقطه عطفی در تاریخ بشر و اسلام بود و ثانیا : ما ایرانی ها خصوصا مردم شریف سیرجان به بازخوانی و بازگویی قضیه انقلاب اعم از شکل گیری و وقوع آن ، و علت ها و زمینه ها و نتائج آن ، نیازمند هستیم ،ثالثا : پاسداشت و گرامی داشت شهداء عزیز این مرز و بوم و این که نگذاریم کوچکترین آسیبی به این انقلاب و این نظام مقدس برسد وظیفه همه ما مردم و مسئولین است.

 

محمدی در خصوص خباثت ها و توطئه های دشمنان انقلاب اظهارداشت: پس از آن که مقاومت ملت ایران علیه تحریمها و توطئه های استکبار جهانی در جبهه های جنگ نظامی ، فرهنگی ، اقتصادی بخاطر تبعیت از ولی امر مسلمین جهان باعث فرسایش و رو به افول بودن دشمنان این نظام گردید و ضعف امثال آمریکا به اوج خود رسید همچنین رایزنی های غربی عبری عربی برای مذاکره با آمریکا به جایی نرسید باز هم بدخواهان این نظام با طراحی نقشه جدیدی درقالب اغتشاش برای برهم زدن آرامش و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کردند و گران شدن بنزین را فرصتی مناسب دانستند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه فعالیت های خرابکارانه ضد نظام و درگیری های مسلحانه و خونین و تخریب اموال عمومی به شاد شدن دشمنان و بدخواهان این نظام منجر شد اما ملت مسلمان ایران و خصوصا مردم شریف سیرجان تحت رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خامنه ای و با عنایات حق تعالی و توسل به امام عصر (عج) از از این اغتشاش نیز گذر خواهد کرد و مصمم تر از همیشه اهداف اسلامی و انقلابی خود را در پیش خواهد گرفت.

 

محمدی ادامه داد: قطعا این رنج ها ، مشقت ها و گاهی زده شدن در مسیر انقلاب یکی از پرهنگامه ترین امتحان های پروردگار متعال از ما ایرانیان است که گاهی در مسیر انقلاب و استقامت در برابر زیاده خواهی های بیگانگان و ایادیشان شدیدا تحت فشار قرار می گیریم ، حتی ممکن است دچار وسوسه و حالات منفی نفسانی شویم ، ولی اینها منزل به منزل قابل رد شدن ، از بین رفتن و تمام شدن است.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: یک ایرانی مسلمان و انقلابی اصلا نباید گوش و چشمش به این اغتشاشات و فتنه انگیزی ها باشد مطمئنا با ظهور این حالات منفی و زشت ، آورده هایی که با خون پاک شهدا و زحمات امامین انقلاب به دست آمده از دست خواهد رفت و خیلی بعید است که این مردم شهید پرور و ملتی که با اقتدار و تقدیم فرزندان خود برای پا گرفتن انقلاب شکوهمند اسلامی باعث عزت و سربلندی خود شده اند به همین سادگی ارزش ها و آرمان های خود را زیر سؤال ببرند!! حاشا از چنین مردمی با چنین عزم و اعتقاداتی! قطعا و بدون شک همان طور که در عرصه جهانی به همه عالم ثابت شده است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان گفت: اقدامات خرابکارانه نه تنها در ایران بلکه در عراق و لبنان و دیگر ممالک اسلامی توسط آموزش دیدگان و حقوق بگیران صهیونیست و استکبار جهانی است که با به وجود آوردن اقدامات ضد امنیتی و فتنه انگیزی و خسارت های جانی و مالی به مردم و این نظام باعث ناآرامی ها و اغتشاشات شدند و اعتراض های معقول مردم را تبدیل به طغیان و نافرمانی و خیانت پذیرفتن کردند.

محمدی افزود: مردم ولایتمدار و غیور سیرجان هرگز دست به چنین اقدامات نامعقول و زشتی نمی زنند مردم فهیم سیرجان می دانند که با چنین اعمال شنیع و پستی آب به آسیاب بدخواهان این نظام و انقلاب می ریزند آنان که وحشیانه و بی پروا و گستاخانه به اموال عمومی و پمپ بنزین و دیگر اماکن حمله ور شده و باعث تلفات جانی و خسارت مالی شده اند قطعا از مردم نبودند.

وی خاطرنشان کرد: این فجایع زشت را فقط اراذل و اوباشی می توانند انجام دهند که با برنامه ریزی دقیق و خط گیری از اجانب و بیگانگان فرصت را غنیمت شمردند و اوقات این مردم را تلخ کردند و آرامش را از جامعه زدودند و گرنه ما این مردم را خوب می شناسیم این مردم فرزندان رمضانند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند اما هرگز حاضر نیستند این انقلاب و نظام و وطن عزیزی که با خون فرزندانشان و شهدای مظلوم در طول این سالها به بار نشسته و این نهال ارزشمند را به این سادگی از دست بدهند و یا خدشه ای بر آن وارد شود.

نمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان اذعان داشت: این یک تصمیم بود که توسط سران قوا گرفته شد و همه مردم خود را موظف به عمل بر طبق قانون می دانند و طبق آیه قرآن که می فرماید : « عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبو شیئا و هو شرلکم و الله یعلم وانتم لا تعلمون» ممکن است در اولین ساعات و روزها گرانی بنزین روی روان مردم تأثیر سوء گذاشته و فکر کنند که اجرای این طرح برایشان خوب نیست و متضرر خواهند شد.

محمدی اذعان داشت: اما در واقع آینده ای رو به بهبودی در انتظار این مردم عزیز خواهد بود چرا که این اقدام کارشناسانه و با نظریه متخصصان صورت پذیرفت و قطعا و البته با عمل دولت محترم به وعده خود آینده ای روشن و روبه گشایش معیشتی در انتظار مردم عزیز ایران خواهد بود.
وی افزود: به قول حافظ که می گوید : « با دل آرامی مرا خاطر خوش است کز دلم یکباره برد آرام را» این طرح گران کردن بنزین گرچه در ظاهر آرامش و امنیت مردم عزیز ما را یکی دو روز بر هم زد اما همین ناآرامی إن شاء الله باعث یک آرامش و اطمینان خاطری در آینده نزدیک و روزهای پیش رو خواهد شد .

 

محمدی گفت: در خطابی به ولی امر مسلمین جهان و نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و رهبری عزیز و فرزانه اعلام می داریم که «ای آقا و مولای ما هرگز نگران این آشفتگی ها و درهم شدگی کارها و آمیختگی آنها نباشید گرچه بعضی مواقع به بهانه هایی عده ای سودجو و فرصت طلب فرصت را غنیمت شمرده و خاطر مبارک حضرت عالی را پریشان می کنند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه سیرجان در پایان گفت: این مردم و حامیان ولایت هنوز کلام امام راحل که فردمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد را به یاد دارند و با گوش به فرمان کلام شما و اطاعت از فرامین هوشمندانه و آینده ساز شما از این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مراقبت و محافظت می کنند ذو نخواهند گذاشت که بدخواهان این نظام به اهداف و خیالات پوچ و واهی خود برسند چنان که در ایام الله و راهپیمایی های با شکوه خود عاشقانه و جانانه فریاد می زنند ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای بر این شعار خود با کمال افتخار و غرور ثابت قدم خواهند ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار