خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه مجازی سپاه ناحیه رزن با تأکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه گفت: سواد رسانه‌ای باعث می‌شود قدرت تحلیل و درک درستی از واقعیت‌ها را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۲۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

سواد رسانه‌ای قدرت تحلیل و درک درستی از واقعیت‌ها را به‌ ما می‌دهدبه گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از رزن، نشست سواد رسانه‌ای به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان رزن با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت تابعه این حوزه برگزار شد.

مسئول قرارگاه مجازی سپاه ناحیه رزن در این نشست با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای برای همه به‌ خصوص نسل نوجوان و جوان اظهار داشت: ما در یک جنگ سخت پیچیده هستیم که بسیار هوشمندانه‌تر از دوران دفاع مقدس است.

سعیدی تصریح کرد: ما باید در پایگاه‌های مقاومت نسبت به سازماندهی گردان‌های سایبری در فضای مجازی اقدام کنیم تا افراد جذب شایعات و اخبار کذب فضای مجازی نشوند و بتوانیم از هجمه سنگین تاثیرات آن در امان باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه عنوان کرد: سواد رسانه‌ای باعث می‌شود قدرت تحلیل و درک درستی از واقعیت‌ها را داشته باشیم.

مسئول قرارگاه مجازی سپاه ناحیه رزن ابراز داشت: یکی از مهمترین تمهیدات سازمان بسیج تشکیل گردان‌های سایبری است که در اولویت برنامه‌های قسمت فضای مجازی سپاه ناحیه رزن قرار دارد.

 

ارسال نظرات