خبرهای داغ:
سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج اطلاعیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۱۹۱۱۵۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

به گزارش بسیج ، بسیج‌، خدنگ رها شده از سوی عرشیان است که قلب پلید شیاطین شرق و غرب را می‌شکافد. اینک که در وانفسای روزگار و در قرن جهالت وبتپرستی مدرن درجهانی سراسر ظلم وجور وبی عدالتی قرار گرفته ایم و بی رحمی بر وجود انسان و انسانیت سایه شوم خود را گسترده است و ناله مظلومان و ستم دیدگان عرش را پر کرده خداوند قهار صاعقه درهم کوبنده ای را بنام بسیج به ظهور رسانده که حلقوم ستمگران را گرفته وچونان عقابی تیز چنگ بر سر خناسان زمان یورش می برد تا قصاص ستم ونامردمی ها را از آنان بگیرد.

مردانی که در هشت سال دفاع مقدس از وجود خود گذشتند وهم اکنون این درخت تناور در تمام بلاد از یمن وعراق گرفته تا میانمار وفلسطین ، لبنان و سوریه ریشه دوانده تا جهان را تحت تاثیر افکار بسیجی خود قرار دهد وچه زیباست این درخت پرثمر که میوه آن بدست تمام ستمکشان و آزادیخواهان رسیده است و در هر نقطعه از جهان قدم بگذاری ، نام این خورشید بی غروب نورافشانی می کند .

اینک در سالگرد این معجزه بزرگ بدست ابر مرد عصر حاضر امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت این هفته مقدس و تبریک آن به تمام بسیحیان جهان ارزوی طول عمر باعزت برای پیر و مرادمان مقام معظم رهبری در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها