خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید شیعیان، بسیج اساتید را پدیده مبارکی دانست و گفت: بسیج یک برنامه جامع و کلی است که در سطح جامعه تأثیرگذار است و می‌تواند در یک موقع حساس اثر خودش را بگذارد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۷۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رئیس و شورای معاونین بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم و مسئولان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم از آیت الله العظمی مکارم شیرازی عیادت کردند.

این استاد سطوح عالی حوزه در این دیدار پس از ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده توسط ریاست مرکز، با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه گفت: بسیج اساتید پدیده مبارک و جدیدی است، بسیج مخصوص نیروی معینی نیست؛ بسیج در تمام سطوح است و خوشبختانه در اساتید دانشگاه هم هست، در اساتید حوزه هم وقتی باشد تایید می‌کنم.

وی افزود: بسیج یک برنامه جامع و کلی است که در سطح جامعه تأثیرگذار است و می‌تواند واقعا در یک موقع حساسی اثر خودش را بگذارد.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: همین که گفته شد اساتید می‌آیند و مسائل را تحلیل و نتیجه گیری می‌کنند و در اختیار دانشگاهیان می‌گذارند کار مهمی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: به هر حال امیدوارم بتوانید به کمک دوستانتان گام‌های مؤثری را در این زمینه بردارید، امیدوارم در این جنگ فرهنگی، پیروزی با جناح‌های مذهبی و حوزوی و علمی باشد؛ نه جناح‌های تندروِ بی بند و بار.
ارسال نظرات