خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس با بیان این‌که، ولی شناسی و زمان‌شناسی دو ویژگی مهم شهدا بود، گفت: امروز ما هم تکلیف سنگینی بر دوشمان هست به‌طوری‌که در مسیر حمایت از ولیّ زمان خود باید احساس تکلیف کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۸۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار احمدیان شب گذشته در مراسم شهدای گمنام مدرسه معصومیه قم که در مسجد این مدرسه برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای شهدا در نزد خداوند اظهار داشت: امروز نیاز جامعه این است که به سیره و روش شهدا عمل کنیم و اجازه ندهیم راه شهدا گم شود.

وی ویژگی‌های شهدا را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: امام شناسی و، ولی شناسی شهدا اولین ویژگی شهدا بود که در زمان خود به‌خوبی امر، ولی را اطاعت کردند و در مسیر حق گام برداشتند.

سردار احمدیان ادامه داد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بار‌ها تأکید کردند که نباید امام خمینی (ره) یا همان، ولی زمان تنها بماند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که برخی از افراد ناتوانی و ترس خودشان را به گردن، ولی زمان می‌اندازند که نشان می‌دهد چقدر آر سیره و روش شهدا دور شده‌اند و این درواقع خیانت به شهدا و راه آن‌ها است.

رزمنده دفاع مقدس ابراز داشت: دومین ویژگی شهدا زمان‌شناسی آن‌ها بود که در زمانی که نیاز بود وارد عمل شدند و اجازه ندادند دشمن آسیبی به کشور برساند.

وی تأکید کرد: سومین ویژگی شهدا تکلیف محور بودن آن‌ها است به‌طوری که در برابر تکلیفی که بر عهده آن‌ها گذاشته‌شده می‌شد هیچ ترسی به دل راه نمی‌دادند و برای ادای تکلیف خود به هر کاری دست می‌زدند.

سردار احمدیان ادامه داد: امروز ما هم تکلیف سنگینی بر دوشمان هست به‌طوری‌که در مسیر حمایت از، ولی زمان خود باید احساس تکلیف کنیم.

وی ویژگی دیگر شهدا را اهل توسل بودن آن‌ها عنوان کرد و گفت: شهدا هیچ‌گاه مسیر خدا را گم نکردند و همواره در اوج جنگ نیز توسل به اهل‌بیت را فراموش نمی‌کردند.

راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا در اوج ناامیدی به حضرت مهدی (عج) توسل می‌کردند و از ایشان کمک می‌خواستند.
ارسال نظرات