فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج در گیلان گفت: تجمع مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر صبح فردا در رشت برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۷۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: تجمع مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر ساعت ۱۰ صبح فردا در میدان شهدای ذهاب (پیاده راه فرهنگی) رشت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج عنوان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج نعمتی است که خداوند متعال به ملت ایران و انقلاب اسلامی عنایت کرده است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف اصلی خود حرکت کرده است ابراز داشت: عامل ماندگاری و مقاومت انقلاب اسلامی بسیج است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بسیج در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و علمی خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در طول انقلاب اسلامی همواره افتخار آفرین بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه بسیج همواره در مسیر خدمت به مردم گام برداشته است گفت: حضور بسیجیان در میادین خدمت به مردم مانند حوادث سیل و زلزله همواره الگویی برای سایر مجموعه‌ها بوده است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه حضور بسیج تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند ابراز داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار "چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره مشغول مجاهدت هستند تصریح کرد: در روزهای اخیر بسیجیان ما شبانه‌روز در خیابان‌ها مشغول گشت بودند تا امنیت مردم را حفظ و تضمین کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه امسال در هفته بسیج ۲هزار برنامه گوناگون در سراسر استان اجرا می‌شود افزود: غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا نخستین برنامه هفته بسیج امسال است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه در هفته بسیج امسال نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور همزمان با سراسر ایران در شهر رشت برگزار می‌شود.

وی برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه را یکی از برنامه‌های هفته بسیج امسال در گیلان دانست و اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج، نمایشگاه دستاوردهای بسیج در سبزه‌میدان رشت برپا می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در هفته بسیج امسال، بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند تهیه شده و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد عنوان داشت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال است.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه ۵۶ واحد مسکن محرومین در ایام هفته بسیج در گیلان افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: اهدای ۱۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان از جمله برنامه‌های سپاه قدس گیلان در ایام هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج قدرتی برای رفع مشکلات آحاد مردم و کشور است تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم که بسیج آماده است تا در مسیر رفع مشکلات کشور با تمام مسئولان و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی همکاری کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارد تا در مسیر رفع مشکل گرانی و تورم با دولت همکاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات