خبرهای داغ:
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صف اعتراض مسالمت‌آمیز مردم از افرادی که با ایجاد ترس و وحشت اقدام به اغتشاش می‌کنند جدا است.
کد خبر: ۹۱۹۱۲۸۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

صف اعتراض مسالمت‌آمیز مردم از اغتشاشگران جدا استاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه پس از دستور مقام معظم رهبری مجلس بر خود واجب می‌داند از منویات ایشان اطاعت کند، اظهار کرد: تلاش کنونی ما در مجلس تدوین سازوکار مناسب برای کنترل قیمت‌ها و همچنین اختصاص عادلانه بسته معیشتی است.

وی با بیان اینکه پس از سخنان معظم له مخالفت یا موافقت با این اتفاق بی‌معنی است، بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند وظیفه هر سه قوه در شرایط فعلی اجرای درست این مهم و کنترل قیمت‌ها است.

نماینده مردم اسدآباد درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتقاد ما از دولت این است چرا در عرض 6 سال گذشته بنزین با شیب ملایم افزایش قیمت نداشته است؟

وی ادامه داد: دولت در 6 سال کاری نکرد و به یکباره این افزایش را انجام داد که این عمل ناگهانی برای ما جای سوال است.

رنجبرزاده با بیان اینکه اگر قیمت‌ها کنترل و بسته‌های معیشتی به طور عادلانه مابین افراد نیازمند تقسیم شود می‌توان به جلوگیری از قاچاق سوخت امیدوار بود، عنوان کرد: صف اعتراض مسالمت‌آمیز مردم از افرادی که با ایجاد ترس و وحشت اقدام به اغتشاش می‌کنند جدا است.

وی بیان کرد: اقدام افرادی که از خارج دستور گرفته و اموال عمومی را تخریب کنند، مردود است و خواسته اینگونه افراد فقط ایجاد اغتشاش و رعب است.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سهمیه‌بندی بنزین و پیرو آن سخنان رهبر معظم انقلاب مسیر را کاملاً برای ما روشن کرد و ما بر اساس بیانات ایشان وظایف خود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات