خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات بصیرت دهی به اقشار مختلف مردم را وظیفه بسیج دانست و گفت: بسیج با اجرای برنامه هایی از جمله حلقه های شجره طیبه صالحین در امر خود سازی که محور تحولات اجتماعی در جامعه اسلامی است توانسته با حضور جوانان در مساجد که سنگر برنامه های فرهنگی است اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۰۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان قاینات در آستانه هفته بسیج در محل حسینیه ثارالله برگزار شد .

سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات دراین مراسم با بیان این که قدرت اراده و به صحنه آمدن مردم در برنامه های مختلف باعث پیروزی ما شده است گفت: هرجا مردم حضور داشته اند شاهد موفقیت هایی در عرصه های مختلف بوده ایم.

وی ایمان و توکل بر خداوند را از رموز موفقیت مردم برشمرد و اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج نیز با تکیه بر ایمان و توکل به خداوند و با پشتوانه مردمی  از اول انقلاب تا کنون در عرصه های مختلف حضور فعالی داشته است.

هزاری بصیرت دهی به اقشار مختلف مردم را وظیفه بسیج دانست و افزود: بسیج با اجرای برنامه هایی از جمله حلقه های شجره طیبه صالحین در امر خود سازی که محور تحولات اجتماعی در جامعه اسلامی است توانسته با حضور جوانان در مساجد که سنگر برنامه های فرهنگی است اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین نیز در این مراسم با بیان اهداف تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) گفت: اهتمام امام (ره) براین بود که با تربیت جوانان انقلابی در عرصه های مختلف اهداف مهم انقلاب اسلامی را درجهان انتشار دهد.

وی ادامه داد: فرهنگ و اعتقاد دینی باید در بین جوانان رسوخ کند .

امام جمعه قاین دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت خاورمیانه گفت: اگر تشکیل ارتش بیست میلیونی و حشد الشعبی نبود امروز معلوم نبود که خاورمیانه چه وضعیتی داشت.

 در این مراسم جمعی از فرماندهان پیشکسوت و جوان پایگاههای بسیج به ارائه تجربیات خود در زمینه فعالیت های مختلف در طول مدت فعالیت خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها