سرهنگ موذنی:هوشیاری و حضور ملت ، رمز پیروزی در همه صحنه ها و میدان هاست
کد خبر: ۹۱۹۱۳۰۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سرهنگ علی موذنی مسئول سیاسی سپاه خمین درخصوص مسائل پیش آمده درگفتگوی اختصاصی باخبرگزاری بسیج گفت:امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از هر حربه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کنند و گران شدن بنزین بهانه ای است تا با عیان نمودن ماهیت پلید خود ، بار دیگر فتنه های سال 78 و 88 را تکرار کنند.

وی گفت:در سالیان و ماه های اخیر آمریکا در جبهه های متعددی از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است و لذا به دنبال این است که با فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه ، مردم را سرخورده و خسته کرده و از درون کشور مقدمات بلوا و اغتشاش را فراهم کند .

موذنی خاطرنشان کرد:همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند سرنخ این حوادثی که در پی گران شدن بنزین رخ داد به خانواده منحوس پهلوی و گروهک جنایتکار منافقین بر می گردد و در اصل این دو گروه بازیچه و ابزار دشمنی شیطان بزرگ هستند .

مسئول سیاسی سپاه خمین درپایان گفت:مردم فهیم ایران با وجود فشارها و تنگناهای معیشتی همچنان با اقتدا به رهبر خود اجازه نخواهند که خواب بازگشت آمریکا به این کشور تعبیر شود و در یک کلام باید گفت : هوشیاری و حضور ملت ، رمز پیروزی نظام در همه صحنه ها و میدان های مبارزه است .

ارسال نظرات