خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت تودهنی محکم به دشمنان است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور گفت: مردم با حضور گسترده و حماسی خود تودهنی محکمی به آمریکا و ایادی آنان خواهند زد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۳۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

حضور گسترده مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت تودهنی محکم به دشمنان استسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در واکنش به حوادث و رخدادهای پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: در این سخنرانی رهبر انقلاب با رهنمودهای حکیمانه در خصوص اتفاقات صورت گرفته در کشور تکلیف را بر همگان روشن کرد.

وی با  بیان اینکه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین حاصل تصمیم سران سه قوا بود به حمایت رهبری در  اجرای این طرح اشاره و عنوان کرد: اخلالگران نظم عمومی که اقدام به اغتشاش کرده و مساجد، بیمارستان، مراکز دولتی و عمومی و... را آتش می‌زنند از مردم نیستند و یک مشت اشرار فریب خورده هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با محکوم کردن این اغتشاشات با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری صف خود را از اغتشاشگرن جدا کردند، از برگزاری مراسم راهپیمایی در استان خبر داد و عنوان کرد: راهپیمایی بزرگ مردم دارالمجاهدین همدان در اعتراض به اغتشاشات اخیر روز چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 10صبح در میدان امام خمینی(ره) همدان به سمت پیاده راه بوعلی با سخنرانی آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این راهپیمایی در راستای حمایت از امنیت و اقتدار کشور است، تصریح کرد:  در جریان اتفاقات صورت گرفته در کشور به لطف خداوند آرامش خوب در استان حاصل بود که با توجه به بصیرت بزرگ مردم همدان که همواره در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب پیشتاز هستند مردم در مراسم راهپیمایی و لبیک به فرمایشات رهبری برای ایجاد امنیت پایدار و دفاع از اقتدار کشور حضور گسترده و دشمن‌شکن خواهند داشت.

سردار مجیدی ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی فردا به اهمیت حضور در این مراسم اشاره و عنوان کرد: مردم با حضور گسترده و حماسی خود تودهنی محکمی به آمریکا و ایادی آنان خواهند زد.

وی به حمایت مردم از نظام و انقلاب در طول چهل سال اخیر اشاره و بیان کرد: طی این مدت هرکجا حمایت مردمی برای انقلاب لازم بود مردم جانانه پای کار آمدند و ثابت کردند که همواره پای نظام، انقلاب و آرمان‌های  والای آن می‌مانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان راهپیمایی فردا در  حمایت از امنیت و اقتدار کشور را یوم الله دانست و تاکید کرد: مراسم فردا یکی از روزهای حساس برای انقلاب اسلامی و به عنوان یوم الله است که مردم در این روز با حضور گسترده خود ضمن  تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و رهبری حمایت خود را از امنیت و اقتدار کشور به نمایش خواهند گذاشت و تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان در رراستای ضربه زدن به نظام و انقلاب به تشریح اهداف اغتشاشگران پرداخت و تصریح کرد: در طی چهل سال اخیر بسیاری از این حوادث مشاهده شده و این افراد همانند خار و خشی به صحنه می‌آیند و حرکت کوری انجام می‌دهند اما با حرکت هوشمندانه و صلابت و بصیرتی که مردم از خود نشان می‌دهند این افراد از صحنه خارج می‌شوند و گور خود را گم می‌کنند.

 سردار مجیدی خاطرنشان کرد: امیداریم بتوانیم همواره امنیت پایدار را در کشور ایجاد کنیم تا دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات