خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

برگزاری ۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان‌های استان همدان

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برپایی ۹۰۰ اردوی جهادی از ابتدای سال تاکنون در استان همدان گفت: از این تعداد ۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان‌ها برگزار شده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۴۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹

برگزاری ۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان‌های استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ احد امیری در کارگروه ارتقای وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه نشین اسدآباد، اظهار داشت: همدان از جمله استان‌هایی بود که در جریانات اخیر هیچ گونه ناآرامی و اغتشاشی در آن وجود نداشت.

وی افزود: یکی از مهمترین دلایل این امر ارائه خدمات مطلوب و برپایی ۹۰۰ اردوی جهادی در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی بوده که از این تعداد ۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان‌ها برگزار شده است.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان این آمادگی را دارد که در هر منطقه از استان که چهره محرومیت وجود داشته باشد، ایفای نقش کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز از وجود ۱۲ محله بازآفرینی در طرح بازآفرینی شهری این شهر خبر داد و اظهار کرد: قرار است در این محلات تسهیلاتی با نرخ سود ۹ درصد برای ساخت و ساز مجدد به مردم پرداخت شود.

مجید درویشی گفت: از ابتدای سال تا کنون دو اردوی جهادی در قالب میز خدمت در محله محمودبیگی و شهرک جانبازان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در محله محمودبیگی ۷۵۰ نامه به عنوان مطالبات مردمی به دبیرخانه واصل شد که تمام مصوبات سنگین این میز خدمت محقق شده یا در دست پیگیری است و به زودی جشن ارتقای شاخص‌های زندگی این محله محمودبیگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات