وظیفه بسیج‌، تربیت جوان مومن انقلابی

جانشین سپاه ناحیه شاهرود گفت: تربیت جوان مومن انقلابی در پایگاه انجام می‌شود و در سند انتظار بسیج هم این مهم آمده است که باید مورد نظر همه فرماندهان بسیج باشد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۷۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار احمد حسین‌پور در گردهمایی فرماندهان و مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود به میزبانی پایگاه عاشقان ولایت در مسجد النبی شهرک انقلاب این شهر در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه در انتخاب عناصر خدمتگذار در انقلاب اسلامی دو ویژگی تعهد و تخصص مهم است افزود: اگر برای انسان دو بال تصور کنیم، یکی تعهد است و دیگری تخصص که در مجموعه بسیج، تعهد در قالب صالحین است و تخصص وظیفه پایگاه‌ها است.
وی با بیان اینکه اگر یکی از دو بال ناقص باشد اثرگذاری ندارد گفت: در پایگاه نیز باید پیوستگی صالحین و پایگاه وجود داشته باشد تا شاهد اثرگذاری مجموعه بسیج باشیم.
جانشین سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر همسو بودن پایگاه و مسجد و امام جماعت اظهار کرد: این همسویی سبب رشد محله می‌شود و اثرگذاری در محلات در راستای سنگر بودن مسجد و همراهی هیات امنا و امام جماعت محقق می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب جوان مومن انقلابی پای کار انتظار دارند گفت: تربیت این جوان مومن انقلابی در پایگاه انجام می‌شود و در سند انتظار بسیج هم این مهم آمده است که باید مورد نظر همه فرماندهان بسیج باشد.
حسین پور تصریح کرد: از نظر اعتقادی و بصیرتی باید روی بسیجیان کار کرد تا بتوانیم جوان مومن انقلابی تربیت نماییم و منویات رهبر انقلاب را جامعه عمل بپوشانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار