خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد

بسیج ثمره خون شهداست/ اجرای بیش از 100 عنوان برنامه هفته بسیج در شهرستان درمیان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین و گرامیداشت هفته بسیج بیش از 100 عنوان برنامه در سطح مختلف بسیج با شعار بسیج، 40سال خدمت، جهاد و شهادت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۹۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

 سرگرد محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین و گرامیداشت هفته بسیج  بیش از 100 عنوان برنامه در سطح مختلف بسیج با شعار بسیج، 40سال خدمت، جهاد و شهادت  برگزار خواهد شد.

وی بسیج را ثمره خون شهدا دانست و افزود : یکی از اهداف مراسم بزرگداشت هفته بسیج را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به جوانان است که ما این مهم را در قالب برگزاری یادوره های شهدا در هفته بسیج دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت : از دیگر برنامه های محوری این هفته برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج است که آغاز به کار این نمایشگاه از 30آبان ماه در محل سالن هلال احمر مرکز شهرستان است. این نمایشگاه شامل 10غرفه است که به معرفی خدمات و اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در عرصه های مختلف پرداخته که ماز کلیه مردم و بسیجیان شهرستان دعوت میکنم که از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج در سطح مختلف ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود و انشا الله هر کدام از پایگاه های بسیج در این هفته حداقل یک برنامه خواهند داشت.

وی اهم برنامه های هفته بسیج را بدین شرح بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، محافل انس با قرآن، نسشت های تحکیم بنیان خانواده، همایش دختران آفتاب و همچنین فرماندهان پایگاههای بسیج، برگزاری اردوهای جهادی و مسابقات ورزشی و توزیع بسته های معیشتی است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه های این هفته برگزاری مجمع بسیج شهرستان  و افتتاح طرح های عمرانی انجام شده توسط بسیج سازندگی در سطح شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار