خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردم در همان روز اول صف خود را از آشوب‌گران جدا کردند و خسارت‌هایی که به شهرها وارد شد توسط عده‌ای اراذل و اغتشاشگر بود که قطعا مردم عادی بین آن‌ها نیستند.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۱۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سردار مجتبی فدا در جمع نخبگان و مسئولان بسیج دانشجویی اصفهان به بیانات مقام معظم رهبری درباره تغییر نرخ بنزین اشاره و اظهار داشت: حضرت آقا به نظر سران قوا احترام گذاشتند و ایشان به اجرای درست طرح با در نظر گرفتن مابه التفاوت قیمت بنزین قبل از اجرای طرح یا همزمان با گران شدن حامل‌های انرژی تاکید کردند و اشاره کردند که باید زمینه‌های نگرانی مردم برطرف شود.

وی تصریح کرد: مردم در همان روز اول صف خود را از آشوب‌گران جدا کردند و خسارت‌هایی که به شهرها وارد شد توسط عده‌ای اراذل و اغتشاشگر بود که قطعا مردم عادی بین آن‌ها نیستند. مردم بصیر ایران همیشه در مواقع حساس با آگاهی و درایت عمل کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شما به عنوان نیروی جوان انقلابی با وجود این‌که امام، دوران انقلاب و زمان جنگ را درک نکرده‌اید، اگر بالاتر از جوانان انقلاب و دفاع مقدس نباشید کمتر نیستید.

وی خطاب به مسئولان و نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان گفت: وظیفه شما به عنوان افسران جنگ نرم، بسیار تعیین کننده است که باید با روشنگری و بصیرت افزایی جامعه، به دنبال پی‌گیری مطالبات مردم از دولت و مسئولان باشید.

فدا در پایان گفت: پیگیر فراهم نمودن زمینه‌های برگزاری راهپیمایی مردم عزیزمان علیه آشوبگران هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها