خبرهای داغ:
بیانیه سپاه آذربایجان شرقی به مناست فرا رسیدن هفته بسیج:
هر چه از سال های پرشور انقلاب ۵۷ می گذرد بر شاخ و برگ این درخت تنومند افزوده می شود و بر تمام دنیا اعجاز قیام ملت بزرگ ایران روز به روز عیان تر می شود. یکی از اعجازهای شگفت انگیز انقلاب خمینی کبیر مولود مبارک بسیج بود که حیات آینده انقلاب را این مولود ضمانت می کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۱۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حضرت روح الله دست به ایجاد امری بس شگرف زد که بعد از چهل سال این امر بزرگ نه تنها در جغرافیای ایران، که در بسیاری از کشورهای منطقه در بین جوانان و علاقه مندان به آرمان اسلام ناب محمدی، رخ می نماید.

از لبنان و سوریه تا عراق و یمن و غزه، هزاران هزار پیر و جوان عاشقی که در دفتر بسیج نام خود را برای ابد ثبت نموده اند. و این همان شجره طبیه ای است که اصل ها ثابت و فرعُ ها فِی السماء است که فرمود: «تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا» که ميوه ‏اش را هر دم به اذن پروردگارش ثمر می دهد.

معجزه بسیج هنوز هم اعجازش را به رخ جهانیان می کشد. مستضعفین را شاد و مستکبرین را به وحشت می اندازد و این یگانه نشانه ای بر صراط مستقیم بودن بسیج است. چنانچه امروز در مرزهای اسرائیل بسیج مردمی متشکل از جوانان کشورهای مسلمان منطقه آماده اند تا پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی شوند و برای همیشه طونار این غده سرطانی را بپیچند، «و لو کره الکافرون».

بسیج آن تشکیلات مخلصی است که هر جا نیاز به حضور داشت با تمام وجود خود را وقف کرده است. از دفاع مقدس تا خدمت رسانی و محرومیت زدایی، از تلاش در عرصه های پیشرفت در حوزه های علم و فناوری و دفاعی تا دفاع از جان و مال و ناموس مردم در وقایعی که هر چند تلخ اما عبرت آموز بود.

فتنه ۸۸ مقطعی حساس برای کشور بود که حضور بسیج مردمی و فدا شدن مظلومانه تعدادی از جوانان بسیج برای حفظ مردم سالاری در برابر جریان دیکتاتوری که پشت به رای مردم کرده بود. حضور در سوریه و عراق و دفاع از مردم مظلوم در برابر استکبار جهانی برگ های برنده و پیش برنده بسیج است.

اغتشاشات از پیش طراحی شده روزهای اخیر نیز گویای آن است که کینه چهل ساله دشمن همچنان پابرجاست. حضور مردم در اعتراضات و عدم همراهی با اغتشاشگران و آشوبگران بر این کینه دشمن افزود چنانچه در رسانه های دشمن بوضوح این شکست عیان است.

همچنان ایستاده ایم همچنان چشم امید مردم به فردای روشنی است که خداوند بر صابرین وعده داده است. «إِنَّ الذِينَ قَالوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّل عَليهِمُ المَلائِكَةُ أَلا تَخَافُوا ولا تَحْزَنُوا وأَبْشِرُوا بِالجَنَّةِ التِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ».

ارسال نظرات
پر بیننده ها