دادستان عمومی و انقلاب بوشهر عنوان کرد: عناصر تخریب‌گری که در پوشش مردم و با سوءاستفاده از وضعیت اعتراضات و ناآرامی ها دست به تخریب اموال و اماکن عمومی و خصوصی زده اند شناسایی شده اند و با آنها برخورد قاطعانه صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۳۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی حسن‌پور با بیان اینکه از پوشش مردم سوءاستفاده شده است، ادامه داد: بعضی اشخاص در این اوضاع ناآرامی، با سوءاستفاده از پوشش مردمی اقدام به خرابکاری کردند و دست به تخریب اموال عمومی و خصوصی زدند که مردم باید راه خود را از این افراد جدا کنند.

وی تاکید کرد: بعضی از عناصر اقدام به تخریب اماکن خصوصی و عمومی در پوشش اعتراضات مردمی کردند که توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی شناسایی شده و دستگاه قضایی با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان بوشهر افزود: افراد تخریب کننده و عناصر مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و به مرور به دستگاه قضایی جلب خواهند شد.

حسن‌پور اظهار کرد: در خصوص خسارات فعلا آمار دقیق و مستندی در دست نیست، اما آمادگی داریم افرادی که دچار خسارت شده اند، اعم از ادارات دولتی، اماکن عمومی و خصوصی به مرجع قضایی مراجعه و شکایت خود را اعلام نمایند و ما نیز بر اساس اعلام شکایت و مستندات ارائه شده و امکان شناسایی و دستگیری این افراد توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی رسیدگی کامل را انجام داده و برخورد قاطعی با عناصر تخریب‌گر خواهیم داشت.

وی در پاسخ به احتمال وقوع اعتراضات و تجمعاتی در روزهای آینده گفت: دستگاه قضایی آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش را دارد خصوصا با افرادی که دست به تخریب اموال و اماکن دولتی، خصوصی و عمومی زده و ایجاد ناامنی و خسارت نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات