خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه خوسف از برگزاری ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: یادواره شهدا، اعزام گروه های جهادی، نشست های روشنگری، مسابقات فرهنگی ـ ورزشی و همایش ستارگان مستور از جمله این برنامه هاست.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، محمدعلی بشیری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مقاومت، ایثار، شهادت، جهاد خدمت رسانی، توجه به علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی ایرانی و معنویت سرلوحه کار بسیجیان است و هر جا تفکر و روحیه بسیجی بوده است مشکلات حل شده است.

 فرمانده سپاه خوسف یا بیان اینکه کارها همواره پیش رفته و نقشه دشمنان نقش بر آب شده است، گفت: مردم ایران با بصیرت و باهوش و همواره از منویات رهبری پیروی کرده اند.

بشیری از برگزاری ۱۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان خوسف خبر داد و بیان کرد: امسال هفته بسیج را در حالی جشن می گیریم که شاهد ۴۰ سال تلاش، خدمت، ایثار، جهاد و شهادت در عرصه های مختلف بوده ایم و این تفکر ادامه دارد و همه مردم و مسئولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

 وی برگزاری یادواره شهدا، اعزام گروه های جهادی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، همایش پیاده روی، اجرای طرح خادم الشهدا، صبحگاه دانش آموزی، میقات الصالحین، نشست های روشنگری، مسابقات فرهنگی ورزشی، همایش ستارگان مستور، افتتاح پایگاه بسیج، رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت و تقدیر از پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج و برپایی میز خدمت رزمایش پدافند غیر عامل با واکسیناسیون طیور برای مبارزه با بیماری نیوکاسل را از مهمترین این برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها