نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم برخود شدید دستگاه قضایی با آشوب‌گران اغتشاشات اخیر گفت: اگر از امروز مشکلی در معیشت مردم ایجاد شود، این امت حزب‌الله است که به میدان می‌آید و مقابل بی‌تدبیری‌ها می‌ایستد.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۵۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در تجمع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در رشت ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم گیلان در این تجمع اظهار داشت: مردم گیلان با حضور در این تجمع بار دیگر ولایتمداری خود را اثبات کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به رسانه‌های معاند خارجی و عوامل آن‌ها در داخل کشور ابراز داشت: این رسانه‌ها باید بدانند که در سال‌های اخیر تمام حربه‌های خود را علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند اما همواره در میدان مقابله با ملت ایران شکست خورده‌اند.

 آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه توطئه علیه ملت ایران تاکنون هیچ دستاوردی برای دشمنان انقلاب نداشته است گفت: مثلث منفور آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود همواره علیه ملت ایران در حال توطئه بوده اما چیزی جز نکبت نصیب آن‌ها نشده است.

وی با اعلام اینکه نفرت جهانیان از آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود روز به روز در حال افزایش است تصریح کرد: خطاب به اراذل و اوباش می‌گویم که ملت ایران می‌دانند که شما باقی‌مانده‌های منافقان منفور و سلطنت‌طلبان بخت‌برگشته هستید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان عنوان داشت: اراذل و اوباش فتنه‌گر را نصیحت می‌کنم که راه هم‌پیمانان گذشته خود را طی نکنند و با توبه کردن به آغوش ملت ایران برگردند زیرا دستگاه‌های امنیتی کشور همواره در حال رصد این افراد است و اجازه فتنه‌انگیزی به آنان نمی‌دهد.

آیت‌الله فلاحتی افزود: از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا افرادی را که در اغتشاشات اخیر فتنه‌انگیزی کردن را زود رها نکند و به دلیل برهم زدن امنیت کشور با آن‌ها اشد برخورد را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از فتنه‌انگیزان محارب هستند و باید اعدام شوند خاطرنشان کرد: برخی از این آشوب‌گران که عوامل اصلی مخل کردن امنیت مردم هستند باید اعدام شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان کشور باید برنامه‌های خود را هوشمندانه اجرا کنند تا سبب ایجاد تنش در جامعه نشود گفت: چرا مسئولان کشور بدون بررسی ابعاد مختلف اجرای طرح آن را اجرا می‌کنند تا این چنین سبب بروز نگرانی در جامعه شود.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه مسئولان باید در پیشگاه مردم و وجدان خود پاسخگو باشند که آیا واقعا در مسیر صلاح مردم حرکت کردند یا خیر ابراز داشت: برای ما جای سوال است که چرا مسئولان دست از برجام و اعتماد به غرب بر‌نمی‌دارد.

وی با انتقاد از وجود برخی بی‌تدبیری‌ها توسط مسئولان کشور خاطرنشان کرد: مردم مجلس شورای اسلامی و دولت می‌خواهند که به فرامین رهبری لبیک بگویند و در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به مسئولان هشدار داد و افزود: اگر از امروز مشکلی در معیشت مردم ایجاد شود، این امت حزب‌الله است که به میدان می‌آید و مقابل بی‌تدبیری‌ها می‌ایستد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئولان موظف هستند از امشب در متن جامعه حضور پیدا کرده و از افزایش گرانی‌ها جلوگیری کنند تصریح کرد: از قوه قضائیه می‌خواهیم در صورت افزایش گرانی‌ها با مسئولان خاطی به طور جدی برخورد کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات