دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری این جشنواره از ۳۰ آبان ماه تا دوم آذرماه سال جاری، گفت: نمایش های تئاتر این جشنواره در شهرستان ها نیز اکران می شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۶۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، کامیار معتمدیان، در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به برگزاری این جشنواره از ۳۰ آبان ماه تا دوم آذرماه سال جاری، گفت: نمایش های تئاتر این جشنواره در شهرستان ها نیز اکران می شود.
دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان از برگزاری 18 نمایش تئاتر از جشنواره قبل تئاتر فجر تا جشنواره کنونی در سراسر استان خبر داد و افزود: پنج نمایش از این تعداد در جشنواره سی و یکم حضور دارند.
وی از برگزاری نمایش های تئاتر عمومی در تمام طول و در همه شهرستان های استان خبر داد و اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته بیشترین نمایش تئاتر در شهرستان های استان به روی صحنه رفت.
معتمدیان تصریح کرد: نمایش «روزی، گذری، روزگاری» به کارگردانی احمد و امید مردانی از بروجن، نمایش «مایکلوفسکی» به کارگردانی احمدرضا حیدری از بروجن، نمایش «پرانول» به کارگردانی مهرداد کردیان از بروجن، نمایش «وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد و «بوکا» به کارگردانی هوشنگ عزیزی‌پور از فارسان آثار نمایشی این جشنواره هستند.
دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان به برنامه نمایش گروه های تئاتر در این جشنواره اشاره کرد و گفت: نمایش‌های «مایکلوفسکی» و «پرانول» ۳۰ آبان ، نمایش «بوکا» و نمایش «وطن و تن» یکم آذرماه و نمایش «روزی، گذری، روزگاری» نیز دوم آذرماه برگزار می شوند.
وی با تاکید بر اینکه سال گذشته هشت اثر در جشنواره سی ام تئاتر فجر استان به رقابت پرداختند، افزود: نمایش «آنشرلی با موهای قرمز» به عنوان اثر برتر به مرحله کشوری راه یافت و جایزه بهترین بازیگر زن را تصاحب کرد.
معتمدیان با اشاره به اینکه نمایش های سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان بر خلاف جشنواره های قبل در شهرستان های منتخب گروه ها اجرا می شود، ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره نیز ساعت 18 روز دوم آذرماه در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می گردد.

ارسال نظرات