سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با بیان اینکه بسیج سابقه درخشانی از ابتدای انقلاب اسلامی دارد گفت : 40 سالگی بسیج نقطه اوج پختگی و شکوفایی این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۷۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج ادارات با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان که به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین برگزار شد با بیان اینکه استان سمنان در عرصه های مختلف خوش درخشیده است گفت : این استان در دوران دفاع مقدس 3 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

او با بیان اینکه ماهیت بسیج مردمی است افزود : بسیج در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره در طول 40 سال انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه بسیج سابقه درخشانی از ابتدای انقلاب اسلامی دارد تصریح کرد : بسیج در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع و شهادت و بعد از آن نیز در عرصه سازندگی خودنمایی کرده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج در بهداشت و درمان نیز خوش درخشیده است افزود : ریشه کنی فلج اطفال یکی از اقدامات موثر و مفید بسیج در سال های اخیر بوده است.

او با بیان اینکه تامین امنیت نقش اساسی بسیج است گفت : 40 سالگی بسیج نقطه اوج پختگی و شکوفایی این نهاد انقلابی است.

سرهنگ دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از 888 عنوان برنامه در استان سمنان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود گفت : 4 هزار فعالیت های مرتبط با بیسج و بسیجیان نیز در این هفته در استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه برنامه های بسیج تا 9 دی ماه به مدت 40 روز در استان سمنان ادامه دارد گفت : بیش از 200 برنامه نیز در هر عرصه ای در استان سمنان برگزار می شود.

گفتنی است، در پایان نیز از برترین فرماندهان خواهر و برادر پایگاه های بسیج ادارت تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها