خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در آیین معارفه مسئول جدید بسیج مداحان میانه:
فرمانده سپاه میانه در آیین معارفه مسئول جدید بسیج مداحان میانه با تاکید بر ضرورت تربیت مداحان آگاه و پیرو خط ولایت، مداحان را زبان گویای نظام دانسته و گفت: برای مقابله با انحرافات اعتقادی ، مداحان با بصیرت و ولایی باید در کف میدان باشند.
کد خبر: ۹۱۹۱۴۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با اشاره به جریان خرابی های اغتشاشات اخیر و حرکت آگاهانه مردم در همراه نشدن با صف آشوبگران، اظهار داشت: دشمن به دنبال روزنه ای برای ورود و ایجاد رخنه در نظام و انقلاب است و در این میان، نفوذ و آسیب اعتقادی بسیار سنگینتر و مخربتر از آسیب و خسارات مالی است چرا که خسارت به یک خودپرداز یا ساختمان را می شود جبران کرد اما جبران و اصلاح انحرافات اعتقادی، سخت و ناممکن است.
وی نقش بسیج مداحان در تربیت مداحان آگاه و بصیر و مبارزه با خرافه ها و انحرافات دینی و اخلاقی را بسیار حساس و کلیدی عنوان کرد و افزود: مداح ولایی مداحی است که خود را سرباز ولایت دانسته، نسبت به رهبر خود اطاعت پذیر باشد و با بینش صحیح نسبت به مسائل و مشکلات سیاسی و اعتقادی، مسیر آگاهی و بصیرت مردم را هموار سازد.
محمدی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج و یادآور شدن کارنامه درخشان بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای بیان رشادتهای آن انسانهای غیور در دوران دفاع مقدس و تشریح دستاوردها و عملکرد بسیج در گام اول انقلاب برای عملیاتی شدن گام دوم انقلاب دانست و گفت: امثال شهیدان حججی و بیضایی نشان دادند که بسیجیان همواره گوش به فرمان رهبری در میدان حاضر شده و حتی در بیرون از مرزها برای دفاع از ناموس و اعتقادات دینی، آماده جانفشانی هستند.
وی فرهنگ و تفکر بسیجی را سدی محکم در برابر دشمنان عنوان کرد و بر نقش الگویی بسیج در شکلگیری و پیروزی گروه های مقاومت و سازمانهای ضداستکباری در کشورهای منطقه تاکید کرد.
محمدی در پایان ضمن تقدیر از زحمات حسن لطفی به عنوان مسئول قبلی کانون بسیج مداحان، حسین ابوالقاسم زاده از مداحان و یادگاران دوران دفاع مقدس را به جای ایشان به سمت مسئول کانون بسیج مداحان میانه معرفی کرد.

ارسال نظرات