خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان از اجرای بیش از 70 برنامه در زمینه های فرهنگی، روشنگری، خدمت رسانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۱۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، سرهنگ پاسدار محمد مهدی مُلیانی به مناسبت چهل سالگی بسیج در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: بسیج گسترده ترین شبکه مردمی در خدمت به میهن اسلامی و نظام و مردم ایران است و خدمات ارزنده این نهاد در این 40 سال، در تمام عرصه های نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، خدمات اجتماعی و بحران های طبیعی بر همگان آشکار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان ادامه داد: بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است، بسیج مظهر ایستادگی و پیشرفت و وحدت و خدمت است، بسیج مایه عزّت کشور و نظام است، بسیج برای دوستان نظام و انقلاب و کشور مایه خرسندی، امید و اعتماد است و برای بدخواهان و دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.

سرهنگ ملیانی اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ، اندیشه و یک منظومه فکری است که پایه این تفکر، احساس مسئولیت در همه زمینه هااست. بسیج جدای از مردم نیست و کلید طلایی نقاط کور مشکلات و معظلات کشور است.

وی خاطر نشان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت وبهانه ای برای زنده نگه داشتن ارزش هاست، لذا گرامیداشت هفته بسیج یک وظیفه ملّی و یک ضرورت دینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان با بیان این که هفته بسیج ، از روز پنج شنبه 30 آبان ماه شروع شده و تا روز ششم آذرماه ادامه خواهد داشت گفت: بیش از 70 برنامه توسط ناحیه، حوزهای مقاومت، پایگاه های بسیج خواهران و برادران و رده های اقشاری در سطح شهرستان چادگان اجرا خواهد شد.

سرهنگ ملیانی عناوین برنامه های شاخص هفته بسیج را، دیدار با خانواده معظم شهدا،  برگزاری یادواره های شهدا، عطر افشانی گلزارهای شهدا، اردوهای جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، گردهمایی بزرگ شکوه اقتدار و مقاومت، آیین بزرگداشت هفته بسیج، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه، پیاده روی خانوادگی، برپایی میز خدمت، همایش تبیین گام دوم انقلاب، افتتاح پایگاه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست های سیاسی و روشنگری و کارگاه های تحکیم بنیان خانواده برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها