ناحیه مقاومت بسیج تفت: بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و با اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های رهبری، همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و‌آماده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۳۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، ناحیه مقاومت بسیج در آستانه  چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در بیانیه ای آورده است:
بسمه تعالی
در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام، گر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.» حضرت امام خمینی (ره))
پنجم آذرماه ۱۳۵۸ در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور یکی از تدابیر تاریخ‌ساز و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) است که بر تارک آن نام بسیج و بسیجی درخشنده و الهام بخش است. گرامی میداریم فرا رسیدن چهلمین سالروز تشکیل بسیج را.
بسیجی که تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و نام طوفانی آن، حجم پوشالی سکوت و سازش را به فریادی عصیانگر علیه زورمداران تاریخ مبدل کرد.
امروز به برکت خون‌های پاک بسیجیان خمینی، ما آموختیم هر کس که در دل برای سرنوشت خود، ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است، آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل است، آن کسی که از تسلط قدرت‌های بیگانه بیزار است، آن کسی که برایش آینده این کشور و این ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ محسوب می‌شود، آن کسی که از رنج‌های ملت فلسطین دلش خون است ... آن کسی که مایل است بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا قدرت عجیبی را تشکیل بدهند که بشریت را به سمت کمال هدایت کنند و خودشان در قله کمال قرار بگیرند، آن کسی که این احساسات و این درک‌ها را دارد و حاضر است در این راه قدمی بردارد او بسیجی است. بسیج مظهر آرامش و نشاط و ایمان است و همین دشمن را بیمناک نموده و تیغ تیزش را به سویش نشانه برده است...
 بسیج نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی است که همواره در مقاطع حساس و سخت با خنثی‌سازی توطئه‌های فراروی کشور، در همه‌ی ابعاد مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی، گام‌های راهبردی تعیین کننده و اثرگذاری را در مسیر حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسالمی و پیشرفت و تعالی انقلاب و میهن اسلامی برداشته است.
حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه سال ۸۸ وفتنه اخیربر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
 
فرهنگ و تفکر بسیجی که امروز فراتر از جغرافیای کشورمان در عرصه‌های ظهور مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضدتروریسم شده است به گونه‌ای که روند تحولات میدانی در مقابله کشور‌های عراق و سوریه با تروریست‌های تکفیری، دستاورد‌های سترگی را برای ارتش و نیرو‌های مردمی آنان به ارمغان آورده است.
 
در چهل سال گذشته نقش‌های تاثیرگذار و انکار ناپذیر بسیج و بسیجیان در عرصه‌های غیر دفاعی و غیر امنیتی از جمله در حوزه سازندگی و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی و محرومیت زدایی از کارکرد‌های افتخار آمیز این نهاد انقلابی و مردم پایه می‌باشد:تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌ای رسانه‌ای و تبلیغاتی جبهه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی علیه بسیج، در حقیقت ناشی از موفقیت، صلابت، بالندگی و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور به ویژه در عرصه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های زنجیره‌ای آنان است که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقبم و ناکارآمد واقع شده است.
 
در پایان و در سالروز چهلمین سالگروز بسیج مستضعفین با تبریک هفته بسیج به آحاد بسیجیان در یادل و تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان بسیجی و تاکید بر لزوم اهتمام به فراهم سازی بستر‌ها برای نقش پذیری‌ها و نقش‌آفرینی‌های بیشتر این سرمایه بزرگ ملی در عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در صحنه اقتصاد مقاومتی و فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با تهاجم فرهنگی جنگ نرم دشمنان اعلام میداریم:بسیج به پشتوانه تجارب ارزشمند و سرنوشت‌ساز خود در عرصه‌های مختلف و نیز اتصال به اقیانوس بیکرانه ملت ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مندظله العالی) همچنان هوشمندانه در صحنه‌های مقابله با تهدیدات متنوع دشمن و مجاهدت در راه پیشرفت، سربلندی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در بین آزادیخواهان و مستضعفان جهان در زمینه‌های مختلف مهیا و‌آماده است.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات