فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت : تفکر بسیج همه انسان‌های آزادی‌خواه را به خود جذب کرده و امروز این تفکر در کشورهای اسلامی نسخه نجات بخش آنها شده است.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۳۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي از کمیجان ؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در مصاحبه خبری هفته بسیج از برگزاري بيش از 80 برنامه در این هفته خبر داد وافزود : روحیه و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در زمینه های مختلف فرهنگی،علمی و ... باعث پیشرفت چشمگیر کشور شده است و امروز شاهد آن هستیم که تفکر بسیج، همه انسان‌های آزادی‌خواه را به خود جذب کرده و امروز این تفکر در کشورهای اسلامی نسخه نجات بخش آنها شده است.
سرهنگ پاسدار رشید اکبری گفت: بسیج از زمان تشکیل که جنگ را مدیریت کرد و بعد از آن سازندگی را در کشور رشد داد که بعد از آن ماموریت خود را مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و محرومیت‌زدایی قرار داد که عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته است.
وي گفت : هفته بسيج در 40 سالگی خود با شعار محوری چهل سال خدمت،جهاد و شهادت از روز چهارشنبه 29 آبان ماه ، تا روز سه شنبه 5 آذر ماه خبر داد .
اکبری همچنين تصريح كرد : درهفته بسيج و درسطح شهرستان کمیجان بيش از 80عنوان برنامه تدارك ديده شده كه اين عناوين با موضوعات مختلف فرهنگي ، اقتصادي و سياسي در سطح پايگاهها برگزارخواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان به برگزاري برنامه هاي ديگرهفته بسيج اشاره وافزود : برگزاري مسابقات ورزشي ،يادواره هاي شهداء ، صبحگاه دانش آموزي ، افتتاح خانه ساخته شده توسط جهادگران بسیجی درمناطق محروم شهرستان و برگزاري مسابقات قرآن و تفسير درسطح پايگاهها از ديگر برنامه ها درهفته بسيج امسال خواهد بود .
وی گفت :همزمان با اولين روز ازهفته بسيج كه به نام (بسيج ، مقاومت، ایثار و شهادت) نام گرفته ،اجرای یادواره شهدا،اجرای صبحگاه دانش آموزان بسیجی،دیدار با امام جمعه شهرستان و از برنامه های این روز خواهد بود.
وي به دومين روز ازهفته بسيج هم اشاره و افزود : روز دوم هفته بسيج كه به نام ( بسيج ، اخلاق و معنویت) نام گرفته به اجراي برنامه هايي ازجمله حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه،برگزاری کلاس های اعتقادی،بصیرتی واخلاقی و سخنرانی های فرهنگی خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان به سومين روز ازهفته بسيج پرداخت و گفت : (بسيج ، علم و فناوری )است که همایش نخبگان بسیجی شهرستان،نشست هم اندیشی اساتید و روحانیون شهرستان از جمله برنامه های این روز است.
وی افزود : چهارمين روز ازهفته بسيج كه به نام ( بسيج ، سبک زندگی اسلامی ایرانی ) نام گرفته برگزاری نشست های تخصصی بانوان شهرستان، انجام مشاوره های حقوقی توسط بسیج حقوقدانان در مساجد، مشاوره های ترویج ازدواح آسان در مساجد و پایگاه های شهرستان از برنامه های این روز خواهد بود.
وي درادامه افزود : پنجمين روز ازهفته بسيج با عنوان (بسيج ، فرهنگ و بصیرت ) برنامه های این روز با هدف تقویت بصیرت افزایی و تحلیل سیاسی ،نشست های سیاسی در سطح آحاد مردم و نخبگان برگزار خواهد شد.
سرهنگ پاسدار اکبری تصريح كرد: روز ششم هفته كه با عنوان ( بسيج، دفاع و امنیت ) نام گرفته ، رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت با حضور گسترده بسیجیان و گردان های کربلا و کوثر و اجرای گشت رضویون با هدف ایجاد امنیت در محله ها نیز برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در پایان گفت : همزمان با روز پاياني هفته بسيج كه به عنوان ( بسيج ، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی ) افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان،برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی دستاورد روستائیان و صنایع دستی شهرستان،اعزام گروه های پزشکی در روستاها و برقراری کلینیک سیار دامپزشکی از جمله برنامه های محرومیت زدایی در هفته بسیج خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات