خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

۱۲۰ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت:‌۱۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۵۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، مجید ناظریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: ۱۲۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در گرمسار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه "بسیج ۴۰ سال خدمت،جهاد و شهادت" شعار محوری برنامه های این هفته است، افزود: دیدار با خانواده شهدا،ایثارگران،جانبازان و دیدار مسئولان اقشار مختلف بسیج و فرماندهان نظامی با امام جمعه گرمسار از جمله برنامه های مهم هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه تجمع بزرگ بسیجیان پنجم آذر ماه در محل سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه کرمسار برگزار می‌شود، تصریح کرد:برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله بسیج و برگزاری نشست های بصیرتی، اردوهای جهادی، محافل انس و مودت و میقات صالحین از دیکر برنامه های متنوع این هفته است.

وی همچنین از اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروساندر مناطق محروم گرمسار خبر داد و گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر در مدارس این شهرستان به مناسبت هفته بسیج توزیع می‌شود.

ناظریه با بیان برخی دستاوردهای مهم بسیج در این شهرستان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر ۱۰ هزار متر مکعب اماکن ورزشی جدید به همت بسیج مقاومت در گرمسار احداث شده است.

وی از فعالیت ۲۰ پایگاه اوقات فراغت این نهاد در طول سال خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی با عنوان های بوستان سلامت و محله اسلامی که هرساله در این شهرستان فعالیت چشمگیری دارند از دیگر دستاورد های مهم فرهنگی بسیج به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها