فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر شاهد هیچ‌گونه تخریب اموال عمومی در استان نبودیم گفت: این نشان‌دهنده این است که مردم هوشمندانه و به‌موقع عمل کردند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۹۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سرهنگ حسن مفخمي شهرستاني فرمانده انتظامي استان مرکزی امروز در همایش ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری،( مدظله‌العالی) که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اراک(فلق) برگزار شد گفت: استان مرکزی در خصوص سهمیه‌بندی بنزین بسیار هوشمندانه عمل کرد و می‌توان گفت این استان سومین استان امن حوادث اخیر بود و دلیل آن احساس مسئولیت مردم برای حفظ امنیت و آرامش بود.

شهرستانی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر شاهد هیچ‌گونه تخریب اموال عمومی در استان نبودیم اظهار کرد: این نشان‌دهنده این است که مردم هوشمندانه و به‌موقع عمل کردند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی ادامه داد: متانت، بزرگواری و بصیرت مردم سبب شد تجمعات و حوادث اخیر به‌خوبی مدیریت شود.

فرمانده انتظامي استان مرکزی بیان کرد: امروز امنیت کشور بر پایه مردم است و این نقش مردم را در تأمین امنیت کشور نشان می‌دهد که باید قابل‌توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز سیاست خود را مبتنی بر گفتمان مقام معظم رهبری گذاشته و در این راستا تلاش می‌کند مؤلفه‌های بیانیه گام دوم محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات