فرمانده انتظامی استان مرکزی با قدردانی از وفاق و همدلی مردم استان و حمایت و همراهی آنان با پلیس در وقایع اخیر گفت: دشمنان باید بدانند که مردم ایران اسلامی با تمام توان و تا پای جان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۰۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی«میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور» در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان پلیس و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی استان در تامین امنیت، آسایش و رفاه مردم اظهار داشت: نیروی انتظامی مقتدرانه و قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و خدا را شاکر هستیم که در حوادث اخیر، پلیس استان توانست با ظرفیت بالا و درک شرایط حساس اجتماعی و اقتصادی جامعه، در کنار دیگر نیروهای امنیتی، امنیت را برای میهن اسلامی فراهم سازد.

وی اضافه کرد: امنیت نعمت بزرگی است که امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای همسایه خود از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: استان مرکزی در حوادث پیش رو، یکی از استان‌های امن کشور بود که هیچگونه حادثه جانی و خسارتی به اموال عمومی در آن رخ نداد که این خود نشان دهنده بصیرت، شور و شعور انقلابی مردم ولایتمدار استان مرکزی است.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: بنده به عنوان خادم مردم در نیروی انتظامی از سوی فرد فرد کارکنان پلیس استان مرکزی از تعامل سازنده آنان با نیروی انتظامی در پیشگیری از بروز نا آرامی در استان تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ولایی، شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران استان مرکزی، با حضور بهه نگام و بی‌مانند خود در این راهپیمایی، بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را در رسیدن به مقاصد شوم خود نا امید کردند و این مردم باید بدانند که ما به عنوان خدمتگزارشان در سنگر مقدس نظم و امنیت اجتماعی جامعه، همواره قدردان بصیرت و فهم والای این مردم شهید پرور و همیشه در صحنه بوده، هستیم و خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه تجمع غیرقانونی، یادآور شد: انقلاب ما در طول تاریخ همانندی نداشته و همیشه هدف آن حق طلبی و دفاع از مظلومان بوده است و خداوند را شکر گذاریم که در حوادث پیش آمده به دنبال اجرای طرح سهمیه بندی بنزین توانستیم با بصیرت، ایستادگی، ایمان و تقوای مردم انقلابی و دیگر اعضای شورای تأمین استان مأموریت‌های خود را به نحو احسن مدیریت کنیم.

مفخمی بیان داشت: نیروی انتظامی همواره خادم این ملت قدر شناس بوده و برای توسعه و تأمین امنیت آنان هرگز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با حضور حماسی خود در مواقع حساس، تا پای جان خواهد ایستاد و از خطوط قرمز نظام و ارزش‌های ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی خود، بدون هیچ اغماضی با هرگونه تحرکات مذبوحانه و فتنه‌انگیزی دشمنان و دیگر معاندان ایران اسلامی، برخورد خواهد کرد و همگان باید در چنین شرایط حساسی با داشتن بصیرت کافی و درک صحیح از موقعیت منطقه، از رفتن به هرگونه مسیر اشتباه دوری جوییم، تا بتوانیم در سایه وحدت و همدلی بار دیگر فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و به آنان درسی فراموش نشدنی دهیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ولایت مداری کارکنان ناجا را یکی از شاخصه‌های بسیار مهم در آمادگی و توان عملیاتی پلیس دانست و افزود: آمریکا و کشورهای متخاصم، بدانند که این مردم بر اساس تفکر دینی، انقلابی و بینش سیاسی خود و نیز تجربه و عبرتی که از تاریخ آموخته‌اند، هرگز نخواهند گذاشت که بر حریم سرزمین ایران، ولایت، اسلام و انقلاب کوچک‌ترین ضربه‌ای وارد شود و هر گاه دشمنان قصد اندک تعرضی به این مرز و بوم داشته‌اند، با چنان واکنشی از سوی مردمان دلاور و شجاع ایران اسلامی مواجه خواهند شد که تا ابد در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات