فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات درگفتگو بسیج:
فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک گفت: بسیج یک نهاد مردمی بازدارنده و از ابتکارات امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۰۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با بیان اینکه ما امروز معنای آیه شریفه واعدوا لهم مسطتم من قوه را درک می کنیم، افزود: بسیح در عرصه‌های امنیتی، دفاعی، خدمات رسانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به اوج و بلوغ خودش رسیده است.

عبدی افزود : آن روز امام فرمودند شما باید هسته‌های مقاومت اسلامی و مردمی را در سراسر دنیا تشکیل دهید و امروز بسیجیانی که در سطح ادارات هستند بیانات امام و رهبری را به تحقق می رسانند.

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات استان مرکزی با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی بازدارنده و از ابتکارات امام خمینی است، تصریح کرد: این حرکت مردمی از بی‌نظیرترین تشکل های جهان است و تا امروز هم نظیر بسیج مستضعفین هیچ نهاد و تشکلی شکل نگرفته است.

عبدی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی بسیج کارمندان مجموعه های دولتی و نیمه دولتی هستند گفت: امروز باید به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت کنیم و اگر می خواهیم این مهم محقق شود باید تفکر بسیجی و جهادی در کلیه ادارات ما حاکم شود و خدمت رسانی بی منت از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از مجموعه های ادارات می باشد

فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات خدمت صادقانه و بی منت را از مهمترین اولویت های کارمندان بسیجی در ادارات خواند و تصریح کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز به ضرورت گسترش عدالت و ترویج قسط در جامعه تاکید شده که باید سرلوحه کار و اقدامات همگان قرار گیرد و به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات