مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی:

برگزاری بیش از 250 عنوان برنامه در هفته بسیج توسط سازمان بسیج کارمندان استان

مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری بیش از 250 عنوان برنامه در هفته بسیج توسط سازمان بسیج کارمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بسیج را یک فرهنگ و تفکر عمیق در کشور دانست و افزود: بسیج ادارات به عنوان حساس ترین قشر تأثیرگذار در جامعه می تواند در گسترش این فرهنگ نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه مخاطب بسیج ادارت، کارمندان و کارگزاران نظام هستند، افزود: برای رسیدن به تمدن اسلامی که در گام دوم انقلاب باید به آن دست پیدا کنیم، نیازمند تشکیل دولت اسلامی هستیم و امروز بسیج ادارات که در مجموعه های دولتی خدمت می کند وظیفه سنگینی در تحقق این مأموریت دارد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج کارمندان تلاش می کند کار جهادی را در ادارات به عنوان فرهنگ غالب پیاده سازی کند، گفت: خدمت رسانی بی منت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را به عنوان اصل کار در فعالیت هایمان مد نظر داریم و برنامه ها را بر اساس خدمت بی منت به مردم جلو می بریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 200 عنوان میز خدمت در سطح بسیج کارمندان استان برگزار شد افزود: در سال جاری تاکنون بیش از 200 میز خدمت در سطح ادارات استان برگزار شده که در هفته بسیج این برنامه ها نیز در سطح استان با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: گلباران قبورمطهرشهداء،سرکشی ازخانواده های معزز شهداء،حضور کارمندان بسیجی درنمازعبادی سیاسی جمعه،برگزاری میزخدمت درنمازجمعه ، برنامه های بصیرتی،معرفتی واعتقادی در سطح ادارات ،برگزاری یادواره های شهداء،اعزام گرو ههای جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه های مهم سازمان بسیج کارمندان در سطح استان مرکزی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات