مسئول روابط عمومی سپاه اراک :

از اهداف مهم بسیج دفاع از هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی /الگو شدن بسیج در جهان امری ضروری است

مسئول روابط عمومی سپاه اراک از برگزاری 300 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج توسط سپاه ناحیه اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۰۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان تشکیل بسیج یک الطاف و الهام الهی بود که بر زبان امام (ره) برای مصون نگهداشتن کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی جاری شد و در این 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی شاهد بسیاری از این مصونیت‌ها مانند جنگ تحمیلی بوده‌ایم که با تفکر بسیجی خنثی شده است.

وی بسیج را بی‌نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان دانست و افزود: تفکر بسیجی فقط مخصوص مردم ایران نیست، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان تبدیل به یک الگو شده است.

قادری اظهار داشت: امام با فرمان تشکیل سازمان بسیج عمومی به دنبال تشکیل یک ارتش بزرگ مردمی برای بیمه کردن کشور و انقلاب از توطئه‌های و خطرات دشمنان در جهان بود و برای نقش و کارکرد تفکر بسیج بسیار امیدوار و ارزش قائل بود.

وی با اشاره به راهبردهای کلان بسیج بیان داشت: اهداف کلان بسیج حراست از اصل، هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، همانگونه در دوران بعد از انقلاب با تشکیل کمیته‌های انقلابی از انقلاب حمایت کرد، در دوران دفاع مقدس با شرکت در عملیات‌های مختلف مانند والفجرها از کشور دفاع کرد و یا بعد از جنگ به سازندگی و محرومیت زدایی کشور پرداخت و امروزه در قالب گروه‌های جهادی و اجتماعی نقش و حضور پررنگی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب دارد.

 مسئول روابط عمومی سپاه اراک همچنین مردمی کردن امنیت، بازدارندگی در مقابل تهدیدات نرم دشمنان و مقابله باتفکرات فاسدآمیز آنها، روشنگری و بصیریت‌افزایی در جامعه، جامعیت بخشی به مولفه‌های انسجام ملی، تحقق بخشی به مدیریت جهادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را از جمله دیگر اهداف کلان بسیج در کشور اعلام کرد.

 قادری از برگزاري بيش از 300 برنامه درهفته بسيج خبر داد و گفت:در هفته گرامیداشت بسیج استان مرکزی برنامه‌هایی از قبیل تجلیل از بسیجیان نمونه، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه روح الله، اعزام اردوهای جهادی به نقاط محروم استان، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری دوره توانمندسازی فرهنگیان، همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: همچنین ارائه مشاوره‌های حقوقی در مساجد، اعزام مدیران به نقاط محروم استان و پیگیری مطالبات مردمی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان، بازدیدهای علمی و آموزشی از واحدهای تولیدی، برگزاری همایش صادرات، توانمندسازی تعلیم و تربیت، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، نشست فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با فرمانده سپاه روح الله، گردهمایی حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه اراک در هفته گرامیداشت بسیج است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار