فرمانده سپاه شهرکرد خبرداد:

اجرای بیش از 150 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با ایام هفته مبارک بسیج بیش از 150 برنامه در سطح پایگاه های مقامت این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۳۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

رمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام هفته مبارک بسیج بیش از 150 برنامه در سطح پایگاه های مقامت بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت بزرگداشت این هفته مبارک، افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پشتوانه محکمی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام و انقلاب اسلامی بوده و هست.

وی گفت: فضاسازی حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان و برگزاری مسابقات قرآن کریم، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری چندین نشست نهضت روشنگری، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی توسط حوزه خواهران، برگزاری چندین یادواره شهدا و آبروی محله  و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد افزود: برگزاری پیاده روی عمومی، برگزاری میقات صالحین و برگزاری مسابقات ورزشی و کتاب خوانی و تجلیل از بسیجیان و مربیان برتر، دیدار با امام جمعه و افتتاح صندوق های قرض الحسنه پایگاه های بسیج، افتتاح طرح های سازندگی و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان شهرکرد به شمار می روند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار