خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: روز شنبه دوم آذرماه سالجاری، ساعت 9:30 صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی قزوین راهپیمایی مردمی جهت سرکوب اغتشاشگران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۸۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به فتنه اخیر طی چند روز گذشته دشمنان انقلاب همزمان با افزایش قیمت بنزین بیان کرد: بار دیگر دستان پلید دشمنان از آستین برخی فاسدین و داعش صفتان که قصد براندازی نظام را داشتند بیرون آمد و به بهانه افزلیش قیمت سوخت، در شهرها اغتشاش از سوی دست نشاندگان این فتنه گران در کشور ایجاد شد که بازهم بسیج در این امر ورود یافت و موجب ختم فتنه ها شد.

وی با اشاره به اقدام اخیر آشوبگران که باعث خرابکاری در برخی استان ها شد، گفت: ضمن اینکه اعتقاد ما بر این است اعتراض مسالمت آمیز حق ملت است، اما متاسفانه فرصت طلبان در قالب اراذل و اوباش که نوکران دشمنان انقلاب بودند موجب به وجود آمدن فتنه در کشور شدند که مردم ولایتمدار با هوشمندی و تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت، مسیر خود را از آشوبگران جدا کردند.

معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا و به منظور اعلام انزجار از دشمنان انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، روز شنبه دوم آذرماه سالجاری، ساعت 9:30 صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی قزوین راهپیمایی مردمی جهت سرکوب اغتشاشگران برگزار خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از سوی رسانه ها عنوان کرد: این امر از سوی رسانه ها اطلاع رسانی شود تا حماسه ای دیگر از سوی مردم ولایی استان قزوین در کارنامه استان رقم بخورد.

وی افزود: اصل نظام و موضوع امنیت برای ما بسیار مهم است و با حضور چند ده هزار نفری خود، در این مراسم، رسما پایان این قائله را اعلام می کنیم تا مردم با آسودگی خاطر به فعالیت های روزانه خود بپردازند ضمن اینکه مسوولان باید به حل و رفع مشکلات و خواسته های مردم اهتمام ورزند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها