فرمانده سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای بیش از ۷۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته بسیج در مناطق عشایری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 70 عنوان برنامه در ناحیه،حوزه وپایگا ههای مقاومت مناطق عشایری چهار محال وبختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۸۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه پنجم حیات خود نمود که این چهل سال، شاهد جهادی بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت های شگفت آور در ایران اسلامی است.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی با تاکید بر تبیین طرح های اعتلا و نقش آفرینی بسیج در عرصه های فرهنگی، علمی، دفاعی و خدمت رسانی، گفت: برجسته سازی نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های تربیتی، فرهنگی، علمی، خدمت رسانی، اجتماعی و دفاعی از جمله اهداف برنامه های هفته بسیج می باشد.

سرهنگ ایزدی با اشاره به اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اظهار داشت: این برنامه ها در سطح ستاد ناحیه عشایری و حوزه های مقاومت بسیج عشایری، دانش آموزی و فرهنگیان در حال پیگیری و اجرا می باشد.

وی؛ فضاسازی تبلیغی اماکن، تهیه پوستر و تراکت، به روزرسانی تابلوها در سطح ناحیه و حوزه و پایگاه ها، دیدار بسیجیان عشایر با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح نمایشگاه های فرهنگی، هنری و صنایع دستی، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست سرگروه ها با متربیان صالحین با موضوع معرفت افزایی و کارگاه تشکیل  صندوق های قرض الحسنه را از جمله برنامه های روز اول هفته بسیج عنوان کرد.

ایزدی، برگزاری نشست های روشنگری، حضور بسیجیان با لباس محلی در میعادگاه های نمازجمعه، برگزاری برنامه مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو و بسیج مردمی، کارگاههای پیشگیری از اعتیاد، نهضت روشنگری تبیین نقش بسیج در ۴ دهه انقلاب را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

وی از افتتاح ۴ مسکن مددجویان در حوزه سردشت و مشایخ خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری اردوهای جهادی، خاطره گویی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، افتتاحیه مهد مساجد و کارگاه آموزشی دختران جوان از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های عشایری است.

ارسال نظرات