مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه شهرکرد گفت: دوره‌ی تکمیلی توانمندسازی مربیان و سرگروه های طرح صالحین، با حضور 250 نفر از بسیجیان خواهر و برادر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه شهرکرد گفت: دوره‌ی تکمیلی توانمندسازی مربیان و سرگروه های طرح صالحین، با حضور 250 نفر از بسیجیان خواهر و برادر شهرستان شهرکرد برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات بسیار مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اهمیت دادن به آموزش و تربیت بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین و توسعه و تقویت این جریان گفت: برگزاری این دوره‌ها در همین راستا صورت پذیرفته و ان شاءالله زمینه ارتقای سطح کیفی و کمی حلقات صالحین شهرستان شهرکرد بدین وسیله به خوبی فراهم خواهد شد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه شهرستان شهرکرد همچنین بیان داشت: با توجه به مفاد بسیار مهم بیانیه گام دوم انقلاب و انتظارات رهبر معظم انقلاب در این باره از بسیج و بسیجیان، یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی ما، تربیت جوان و نوجوان تراز انقلاب اسلامی و با روحیه بالای بسیجی و جهادی است که در این خصوص در سطح اقشار مختلف بسیج و نیز حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، برنامه‌های متنوعی در دستور کار داریم.

گفتنی است این دوره در مدت 4 روز در 2 هفته برای 100 نفر از برادران و 150 نفز از خواهران بسیجی ناحیه شهرکرد در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات