خبرهای داغ:
محمدی گفت: افزایش خودسرانه قیمت‌ اقلام در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین کاملا غیرقانونی است و از طرف ما قابل پذیرش نیست
کد خبر: ۹۱۹۱۶۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

هوشنگ محمدی گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین، با اشاره به نظارت بر بازار و کنترل افزایش قیمت ها بیان کرد: حضور موثر و حداکثری سازمان تعزیرات جهت برخورد قانونی با تخلفات و عوامل اخلالگر در نظم بازار به ویژه گران فروشی و احتکار به طور جدی پیگیری و به پرونده‌های ارجاعی خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در این خصوص استفاده کرده و به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی که رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی، عمل خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: براساس برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در برابر اخلالگران اقتصادی، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار نیز طرح پیشگیری و مقابله با گران فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین اجرا می شود.

این مسئول تاکید کرد: اجرای طرح پیشگیری و مقابله با گران فروشی و احتکار ویژه قانون هدفمندی یارانه بنزین در اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین درحال اجرا است که از ۲۵ آبان ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

محمدی بیان کرد: افزایش خودسرانه قیمت‌ اقلام در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین کاملا غیرقانونی است و این امر از سوی ما قابل قبول نیست و بر همین اساس واحدهای گشت‌ مشترک ما در طول روز، در محل حضور دارند و در صورت مشاهده تخلف، در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: طرح نظارتی با تمام ظرفیت و با حضور دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان صمت استان، اتحادیه‌های اصناف و به همراه رئیس شعبه سیار و همکاران تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه مایحتاج مردم اجرا می‌شود و در صورت مشاهده تخلف به صورت ویژه در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد در همین راستا شعبه ویژه‌ای در اداره کل تشکیل شده است.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها