خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان بمناسبت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی امروز منطقه ای شده و گستره اش تا فراگیری جهان و تشکیل تمدن اسلامی استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۱۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری افزود: بسیج مردمی اصلی ترین سرمایه نیروی انسانی این کشور هست و لذا این جمعیت خوار چشم دشمنان شده است.

وی به فعالیت های چهل ساله بسیج اشاره و تشریح کرد: بسیج با حضور در دفاع مقدس، عرصه های جهادی و سازندگی، آرام سازی در صحنه فتنه و آشوب و ... نقش به سزایی داشته است.

حیدری با اشاره به مدل ماموریتی سپاه و بسیج، بیان کرد: بسیج با حفظ ارزش های انقلاب اسلامی در مسائل مختلف از جمله: محرومیت زدایی، حفظ امنیت و ... در کنار دولت و دیگر ارگان ها در راستای ترویج تفکر فرهنگ بسیجی خدمت رسانی می کند.

فرمانده سپاه عجب شیر در پایان به مهمترین برنامه های هفته بسیج اشاره و افزود: جشن تولد چهل سالگی بسیج، نمایش اقتدار بسیج با تمام تجهیزات، افتتاح خانه محروم، یادواره های شهدا، تهیه جهازیه، تجلیل از خادمان مسجد و مسئولان پایگاه ها و تحویل نمادین پرچم از نسل قدیم به دست نسل جدید گوشه ای از برنامه های هفته بسیج  عجب شیر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها