فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا گفت: بسیج قبل از این که جنگی به وجود آید، شاید بعضی ها فکر کنند که بسیج فقط برای جنگ و تهاجم بوده که این طور نیست.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

سرهنگ سالاروند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: قبل از این که در ۳۱ شهریور ۵۹ توسط صدام ملعون و به حمایت از کفار زمان و استکبار به ما حمله شود، بسیج تشکیل شده بود. لذا این هفته را خدمت شما و یکایک بسیجیان، همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند و احساس می کنند یک بسیجی هستند، اتفاقی برای کشور بیفتد خودشان را در اولین وقت به سنگر می رسانند؛ تبریک می گوییم.

 

وی افزود: از افتخارات ما این است که رهبر ما بسیج را دوست دارد و به بسیج علاقه مند است. 

 

سالاروند با بیان اینکه هفته بسیج در شهرستان ازنا از امروز آغاز می شودگفت: روز ۳۰ آبان ماه امسال با شعار محوری بسیج ۴۰ سال خدمت،جهاد و شهادت متبرک شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج در این ۴۰ سال به اوج و تکامل خود رسیده است. عنوان کرد:بعد از ۴۰ سال با نوسانات، فراز و نشیب های متعددی که در بسیج بود در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است.اگر الان در کشور اتفاق خاصی پیش بیاید همه چه نظامی و غیر نظامی به بسیج روی می آوریم و این بخاطر خلوص نیت بسیجیان است. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا بیان کرد: بسیجیانی که بدون هیچ چشم داشتی و مزد و مواجبی، زمان و وقت خود را در جهت خدمت رسانی به مردم می گذارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات